|
Ciklus: | 2011-2012-1 | Kurzusszervező: | TTK, kb1c2k02/6 | Mintaegység: | TTK, kb1c2k02, Kémiai felzárkóztató kritériumtárgy | Értékelés: | Nem publikus | Kurzus: | TTK, kb1c2k02/6, Kémiai felzárkóztató kritériumtárgy | Oktató: | Dénesné Rácz Krisztina Dr. Zsély István Gyula Dr. |
Értékelés kelte: | 2012-02-06 21:42 |
Mennyire tartották magukat az oktatók az órák időkereteihez? (Órakezdés, óra befejezés) | tartották | Tartották magukat hozzá. | Teljes mértékben. | Technikai problémák nélkül mindig pontosan időben kezdődött az óra, és maximum az érthetőség kedvéért lettek kitolva az óra keretei, de ilyen esetekben is legfeljebb 5 perccel. | Néha volt egy kis csúszás de többnyire tartották maguk az időkerethez | Pontosan kezdték és fejezték be az órákat. | Teljesen. | Teljes mértékben |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire voltak interaktívak a foglalkozások? | 10 | 100% | 4 | 3,4 | 0,66 | 3,41 | 0,61 | 3,42 | 0,8 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben | 5 | 50% | 21 | 48% | 652 | 59% | (3) jórészt | 4 | 40% | 20 | 45% | 278 | 25% | (2) kevéssé | 1 | 10% | 3 | 7% | 130 | 12% | (1) egyáltalán nem | 0 | 0% | 0 | 0% | 30 | 3% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 11 | 1% |
| Mennyire volt követhető a gyakorlat? | Teljes mértékben követhető volt | Teljes mértékben. | Miután megértettem a lényeget, teljesen követhető volt. | Teljes mértékben. Minden pontosan, követhetően lett elmagyarázva, első hallásra nehezebben érthető dolgok pedig többször is. | Követhető volt | Jól követhető volt. | Teljes mértékben követhető volt. | Közepesen. | Nagyon jól követhető volt |
| A kurzuson végzett oktatói munka mennyire járult hozzá a kurzus követelményeinek teljesítéséhez? | Hozzájárult nagyban. | Teljes mértékben. | Sokban hozzájárult. | Nagy mértékben hozzájárult | Fele arányban, a megszerzett tudás másik fele, magántanárnak köszönhető. | Jórészt hozzájárult... | 40%. | Teljes mértékben |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire voltak világosak a kurzus követelményei? | 10 | 100% | 4 | 3,6 | 0,49 | 3,75 | 0,43 | 3,62 | 0,62 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben világosak voltak | 6 | 60% | 33 | 75% | 744 | 68% | (3) világosak voltak | 4 | 40% | 11 | 25% | 288 | 26% | (2) nem voltak világosak | 0 | 0% | 0 | 0% | 52 | 5% | (1) egyáltalán nem voltak világosak volt | 0 | 0% | 0 | 0% | 9 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 8 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire volt korrekt a tanári értékelés? | 9 | 90% | 4 | 3,67 | 0,47 | 3,8 | 0,4 | 3,57 | 0,72 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben korrekt volt | 6 | 60% | 33 | 75% | 715 | 65% | (3) jórészt korrekt volt | 3 | 30% | 8 | 18% | 253 | 23% | (2) jórészt nem volt korrekt | 0 | 0% | 0 | 0% | 56 | 5% | (1) egyáltalán nem volt korrekt | 0 | 0% | 0 | 0% | 29 | 3% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 2% | 21 | 2% | (X) a kérdőív kitöltéséig nem volt számonkérés | 1 | 10% | 2 | 5% | 24 | 2% | (Y) nem az oktatók végezték az értékelést | 0 | 0% | 0 | 0% | 3 | 0% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire szolgált új ismeretekkel a kurzus? | 10 | 100% | 4 | 3,4 | 0,49 | 3,35 | 0,74 | 3,46 | 0,69 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvetően új ismereteket nyújtott | 4 | 40% | 21 | 48% | 618 | 56% | (3) sok újat lehetett megtudni | 6 | 60% | 17 | 39% | 371 | 34% | (2) kevés új ismeretet nyújtott | 0 | 0% | 4 | 9% | 91 | 8% | (1) nem nyújtott új ismereteket | 0 | 0% | 1 | 2% | 12 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 2% | 9 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire segítette a kurzus a szakmai fejlődését? | 10 | 100% | 4 | 3,5 | 0,67 | 3,39 | 0,78 | 3,35 | 0,84 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvető fontosságú volt a fejlődésben | 6 | 60% | 25 | 57% | 597 | 54% | (3) sokat segített a fejlődésben | 3 | 30% | 11 | 25% | 310 | 28% | (2) kevéssé segített fejlődésben | 1 | 10% | 8 | 18% | 128 | 12% | (1) egyáltalán nem segített a fejlődésben | 0 | 0% | 0 | 0% | 44 | 4% | (0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 13 | 1% | (X) a kurzust nem szakos képzésben végeztem | 0 | 0% | 0 | 0% | 9 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | A kurzust ajánlanám hallgatótársaimnak (1 = semmiképpen ne válasszák, 10 = feltétlenül ezt válasszák) | 9 | 90% | 10 | 7,89 | 1,85 | 8,24 | 1,95 | 7,88 | 2,69 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 66 | 6% | (2) | 0 | 0% | 0 | 0% | 16 | 1% | (3) | 0 | 0% | 1 | 2% | 21 | 2% | (4) | 1 | 10% | 1 | 2% | 19 | 2% | (5) | 0 | 0% | 4 | 9% | 54 | 5% | (6) | 1 | 10% | 1 | 2% | 46 | 4% | (7) | 1 | 10% | 5 | 11% | 87 | 8% | (8) | 2 | 20% | 8 | 18% | 133 | 12% | (9) | 2 | 20% | 4 | 9% | 138 | 13% | (10) | 2 | 20% | 17 | 39% | 413 | 38% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 2% | 18 | 2% | (X) tanegység elvégzése során nincsen mód (tanár)választásra | 1 | 10% | 2 | 5% | 90 | 8% |
| Milyen egyéb észrevétele, javaslata, megjegyzése van? Ha az előzőekben feltett kérdésekre adott válaszát indokolni szeretné, kérjük, itt tegye meg! | Meg kellene cserélni az előadás és a gyakorlat időtartamát.Hiszen 3/4 óra alatt nem sok feladatot lehet megcsinálni.Az elméletre pedig a gyakorlat időtartama bőven elég lenne. | Zsély tanárúr rengeteg gyakorló feladatott tett közzé az interneten, az előadások is mind felkerültek, ezek sok segítséget adtak.
Rácz tanárnő gyakorlatán öröm volt részt venni, és bármiben segített nekünk, ha megkértük. Emellett sok, gyakorlaton kívüli felkészítő órát tartott nekünk, még akkor is, ha az nem a kritériumtárgy, hanem az általános kémia ZH-ra készített fel. Köszönöm! | Rácz Krisztina nagyon kedves, lelkiismeretes! | Nekem sokat segített az órai jegyzet és hasznos volt, hogy az előadáson illetve gyakorlatokon teljesen az elejétől kezdve vettük át az anyagot. A zárthelyi nehéz volt, viszont korrekt kérdések voltak, amiket meg lehetett válaszolni ha valaki lelkiismeretesen készült. |
|
Publikálás A többoktatós kurzusok OMHV-értékelése nem publikálható.
Az OMHV-értékelés szabályait elolvashatja a GyIK-ban.
|
|