|
Ciklus: | 2011-2012-1 | Kurzusszervező: | TTK, kb1c2k02/5 | Mintaegység: | TTK, kb1c2k02, Kémiai felzárkóztató kritériumtárgy | Értékelés: | Nem publikus | Kurzus: | TTK, kb1c2k02/5, Kémiai felzárkóztató kritériumtárgy | Oktató: | Dénesné Rácz Krisztina Dr. Zsély István Gyula Dr. |
Értékelés kelte: | 2012-02-06 21:42 |
Mennyire tartották magukat az oktatók az órák időkereteihez? (Órakezdés, óra befejezés) | Teljes mértékben. | teljesen korrekt | Pontosak voltak. | teljes mértékben:) elégedett vagyok | Sok volt a késés. | Jól. Sőt ténylegesen amikor csak szükségünk volt rá Dénesné Rácz Krisztina tanárnő mindig segített minket plusz órákkal | teljes mértékben | Zsély tanár úr teljes mértékben, a Tanár nő néha késett | Többnyire pontosak voltak. | Teljes mértékben | teljes mértékben | teljesen | Általában tartották. |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire voltak interaktívak a foglalkozások? | 14 | 100% | 4 | 3,29 | 0,7 | 3,41 | 0,61 | 3,42 | 0,8 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben | 6 | 43% | 21 | 48% | 652 | 59% | (3) jórészt | 6 | 43% | 20 | 45% | 278 | 25% | (2) kevéssé | 2 | 14% | 3 | 7% | 130 | 12% | (1) egyáltalán nem | 0 | 0% | 0 | 0% | 30 | 3% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 11 | 1% |
| Mennyire volt követhető a gyakorlat? | Ahhoz képest, hogy milyen gyorsan kellett haladni az anyam hosszúságva miatt, egészen követhető volt. | teljes mértékben | A gyakorlati részt tartó néni nevére sajnos nem emlékszem, de ő nagyon jópofán tartotta az órát. Bocsánat a megfogalmazás nyelvezetéért, de őszinteséget kértek és ez ugrott be. :) | 100%-osan. Teljes mértékben. | Teljes mértékben. | jól | nagyjából követhető volt | Egész jól követhető volt. | Számomra nehezen, de ez nem az oktatók hibája, kevés kémiát tanultam a gimiben. | Teljes mértékben | jól követhető volt | teljesen | Teljes mértékben követhető volt. |
| A kurzuson végzett oktatói munka mennyire járult hozzá a kurzus követelményeinek teljesítéséhez? | Mindenképpen érdemes volt ott lenni. Ha más nem, legalább mégegyszer hallottam a dolgokat. | nagyrészt | Alapvetően beletették szívük-lelkük, erre panasz nem lehet. | Teljes mértékben. | kiválóan | közepes mértékben | Teljes mértékben. | Nem sikerült teljesítenem a kurzust. | Teljes mértékben | teljes mértékben | teljesen | Teljes mértékben. |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire voltak világosak a kurzus követelményei? | 14 | 100% | 4 | 3,79 | 0,41 | 3,75 | 0,43 | 3,62 | 0,62 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben világosak voltak | 11 | 79% | 33 | 75% | 744 | 68% | (3) világosak voltak | 3 | 21% | 11 | 25% | 288 | 26% | (2) nem voltak világosak | 0 | 0% | 0 | 0% | 52 | 5% | (1) egyáltalán nem voltak világosak volt | 0 | 0% | 0 | 0% | 9 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 8 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire volt korrekt a tanári értékelés? | 12 | 86% | 4 | 4 | 0 | 3,8 | 0,4 | 3,57 | 0,72 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben korrekt volt | 12 | 86% | 33 | 75% | 715 | 65% | (3) jórészt korrekt volt | 0 | 0% | 8 | 18% | 253 | 23% | (2) jórészt nem volt korrekt | 0 | 0% | 0 | 0% | 56 | 5% | (1) egyáltalán nem volt korrekt | 0 | 0% | 0 | 0% | 29 | 3% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 1 | 7% | 1 | 2% | 21 | 2% | (X) a kérdőív kitöltéséig nem volt számonkérés | 1 | 7% | 2 | 5% | 24 | 2% | (Y) nem az oktatók végezték az értékelést | 0 | 0% | 0 | 0% | 3 | 0% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire szolgált új ismeretekkel a kurzus? | 14 | 100% | 4 | 3,5 | 0,63 | 3,35 | 0,74 | 3,46 | 0,69 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvetően új ismereteket nyújtott | 8 | 57% | 21 | 48% | 618 | 56% | (3) sok újat lehetett megtudni | 5 | 36% | 17 | 39% | 371 | 34% | (2) kevés új ismeretet nyújtott | 1 | 7% | 4 | 9% | 91 | 8% | (1) nem nyújtott új ismereteket | 0 | 0% | 1 | 2% | 12 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 2% | 9 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire segítette a kurzus a szakmai fejlődését? | 14 | 100% | 4 | 3,5 | 0,73 | 3,39 | 0,78 | 3,35 | 0,84 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvető fontosságú volt a fejlődésben | 9 | 64% | 25 | 57% | 597 | 54% | (3) sokat segített a fejlődésben | 3 | 21% | 11 | 25% | 310 | 28% | (2) kevéssé segített fejlődésben | 2 | 14% | 8 | 18% | 128 | 12% | (1) egyáltalán nem segített a fejlődésben | 0 | 0% | 0 | 0% | 44 | 4% | (0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 13 | 1% | (X) a kurzust nem szakos képzésben végeztem | 0 | 0% | 0 | 0% | 9 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | A kurzust ajánlanám hallgatótársaimnak (1 = semmiképpen ne válasszák, 10 = feltétlenül ezt válasszák) | 12 | 86% | 10 | 8,67 | 1,55 | 8,24 | 1,95 | 7,88 | 2,69 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 66 | 6% | (2) | 0 | 0% | 0 | 0% | 16 | 1% | (3) | 0 | 0% | 1 | 2% | 21 | 2% | (4) | 0 | 0% | 1 | 2% | 19 | 2% | (5) | 1 | 7% | 4 | 9% | 54 | 5% | (6) | 0 | 0% | 1 | 2% | 46 | 4% | (7) | 1 | 7% | 5 | 11% | 87 | 8% | (8) | 4 | 29% | 8 | 18% | 133 | 12% | (9) | 0 | 0% | 4 | 9% | 138 | 13% | (10) | 6 | 43% | 17 | 39% | 413 | 38% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 1 | 7% | 1 | 2% | 18 | 2% | (X) tanegység elvégzése során nincsen mód (tanár)választásra | 1 | 7% | 2 | 5% | 90 | 8% |
| Milyen egyéb észrevétele, javaslata, megjegyzése van? Ha az előzőekben feltett kérdésekre adott válaszát indokolni szeretné, kérjük, itt tegye meg! | Mindkét tanár világosan magyarázott, sokat segített, illetve sok plusz órát elvállaltak. | Talán az előadáson kellene kicsit javítani, olykor unalmasak voltak az egyébként érdekes részei is a kémiának. :( | A két legjobb tanár az ELTE-n! Zsély Tanár ÚR és Rácz Krisztina önzetlensége kiemelkedő!
Rácz Krisztina Tanárnő kivételesen jó tanár, ő adta le az anyagot konzultáció keretein belül, amit Magyarfalvi Gábornak kellett volna megtennie órán! Ő elmulasztotta, Rácz Krisztina pedig segített mindenkinek önként és bérmentve ! | Külön köszönet Zsély tanár úrnak, aki a félév során azthiszem a legjobb tanárom volt. Olyan jól magyaráz, hogy nála pár perc alatt többet megért az ember, mint sok más tanárnál évek alatt. Hihetetlenül jól rátapint azokra a hiányzó logikai láncszemekre, amelyek olyan érthetetlenné (és ebből fakadóan sokszor ellenszenvessé) teszik a kémiát. A legjobb azonban az volt talán, hogy nála az a alapozás az ténylegesen olyannyira az alapoktól kezdődött, hogy szükség esetén még akár az általános iskolai matekot is néhány szóban elmagyarázta, és nem úgy "tanította" meg, hogy: "ismételjétek át mert ezt már tudni kéne". Ráadásul ezen kitérők ellenére is annyi mindent ÉRTHETŐEN bele tudott sűríteni abba a kevés órába, hogy azon szinte máig csodálkozom. | Dénesné Rácz Krisztina nagyon kedves és türelmes volt, többször tartott órarenden kívüli konzultációkat, és mindig kérte, hogy szóljunk, ha szükségünk lenne még gyakorlásra. | A Tanárnő rendkívül kedves, segítőkész és mindent megtanít érthetően. Rengeteg konzultációt tartott a zárthelyi dolgozatok előtt. Imádtam az óráit! |
|
Publikálás A többoktatós kurzusok OMHV-értékelése nem publikálható.
Az OMHV-értékelés szabályait elolvashatja a GyIK-ban.
|
|