|
Ciklus: | 2011-2012-1 | Kurzusszervező: | TTK, kb1c2k02/2 | Mintaegység: | TTK, kb1c2k02, Kémiai felzárkóztató kritériumtárgy | Értékelés: | Nem publikus | Kurzus: | TTK, kb1c2k02/2, Kémiai felzárkóztató kritériumtárgy | Oktató: | Dénesné Rácz Krisztina Dr. Zsély István Gyula Dr. |
Értékelés kelte: | 2012-02-06 21:42 |
Mennyire tartották magukat az oktatók az órák időkereteihez? (Órakezdés, óra befejezés) | Tartottuk, bár folyton időhiánnyal küzdöttünk (nem a Tanárnő hibájából kifolyólag) | Teljesen | Mindig pontosan kezdődtek az órák és az előadások/gyakorlatokon kívül is elérhetőek voltak az oktatók. | rendesen tartották | Teljes mértékben. | teljes mértékben | Teljes mértékben |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire voltak interaktívak a foglalkozások? | 8 | 100% | 4 | 3,75 | 0,43 | 3,41 | 0,61 | 3,42 | 0,8 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben | 6 | 75% | 21 | 48% | 652 | 59% | (3) jórészt | 2 | 25% | 20 | 45% | 278 | 25% | (2) kevéssé | 0 | 0% | 3 | 7% | 130 | 12% | (1) egyáltalán nem | 0 | 0% | 0 | 0% | 30 | 3% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 11 | 1% |
| Mennyire volt követhető a gyakorlat? | Teljes mértékben az volt. | Többé-kevésbé mindig követhetők voltak. | A tanárnő minden megtett azért, hogy érthetően adja elő az anyagot. | jól követhető volt | Teljes mértékben követhető volt. | Teljes mértékben. | Teljes mértékben |
| A kurzuson végzett oktatói munka mennyire járult hozzá a kurzus követelményeinek teljesítéséhez? | Teljes mértékben. A Tanárnő rengeteg plusz órát tartott, korrepetálásokkal segítette a felkészülésünket. Nagyon segítőkész volt, bármilyen témával megkereshettük, és örömmel segített. | teljes mértékben | Teljes mértékben. | teljes mértékben hozzájárult | Teljes mértékben hozzájárult. | Teljes mértékben. | Teljes mértékben |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire voltak világosak a kurzus követelményei? | 8 | 100% | 4 | 3,75 | 0,43 | 3,75 | 0,43 | 3,62 | 0,62 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben világosak voltak | 6 | 75% | 33 | 75% | 744 | 68% | (3) világosak voltak | 2 | 25% | 11 | 25% | 288 | 26% | (2) nem voltak világosak | 0 | 0% | 0 | 0% | 52 | 5% | (1) egyáltalán nem voltak világosak volt | 0 | 0% | 0 | 0% | 9 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 8 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire volt korrekt a tanári értékelés? | 8 | 100% | 4 | 3,75 | 0,43 | 3,8 | 0,4 | 3,57 | 0,72 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben korrekt volt | 6 | 75% | 33 | 75% | 715 | 65% | (3) jórészt korrekt volt | 2 | 25% | 8 | 18% | 253 | 23% | (2) jórészt nem volt korrekt | 0 | 0% | 0 | 0% | 56 | 5% | (1) egyáltalán nem volt korrekt | 0 | 0% | 0 | 0% | 29 | 3% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 2% | 21 | 2% | (X) a kérdőív kitöltéséig nem volt számonkérés | 0 | 0% | 2 | 5% | 24 | 2% | (Y) nem az oktatók végezték az értékelést | 0 | 0% | 0 | 0% | 3 | 0% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire szolgált új ismeretekkel a kurzus? | 7 | 88% | 4 | 3,29 | 0,88 | 3,35 | 0,74 | 3,46 | 0,69 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvetően új ismereteket nyújtott | 4 | 50% | 21 | 48% | 618 | 56% | (3) sok újat lehetett megtudni | 1 | 12% | 17 | 39% | 371 | 34% | (2) kevés új ismeretet nyújtott | 2 | 25% | 4 | 9% | 91 | 8% | (1) nem nyújtott új ismereteket | 0 | 0% | 1 | 2% | 12 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 1 | 12% | 1 | 2% | 9 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire segítette a kurzus a szakmai fejlődését? | 8 | 100% | 4 | 3,38 | 0,86 | 3,39 | 0,78 | 3,35 | 0,84 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvető fontosságú volt a fejlődésben | 5 | 62% | 25 | 57% | 597 | 54% | (3) sokat segített a fejlődésben | 1 | 12% | 11 | 25% | 310 | 28% | (2) kevéssé segített fejlődésben | 2 | 25% | 8 | 18% | 128 | 12% | (1) egyáltalán nem segített a fejlődésben | 0 | 0% | 0 | 0% | 44 | 4% | (0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 13 | 1% | (X) a kurzust nem szakos képzésben végeztem | 0 | 0% | 0 | 0% | 9 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | A kurzust ajánlanám hallgatótársaimnak (1 = semmiképpen ne válasszák, 10 = feltétlenül ezt válasszák) | 8 | 100% | 10 | 8,88 | 1,76 | 8,24 | 1,95 | 7,88 | 2,69 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 66 | 6% | (2) | 0 | 0% | 0 | 0% | 16 | 1% | (3) | 0 | 0% | 1 | 2% | 21 | 2% | (4) | 0 | 0% | 1 | 2% | 19 | 2% | (5) | 1 | 12% | 4 | 9% | 54 | 5% | (6) | 0 | 0% | 1 | 2% | 46 | 4% | (7) | 1 | 12% | 5 | 11% | 87 | 8% | (8) | 0 | 0% | 8 | 18% | 133 | 12% | (9) | 1 | 12% | 4 | 9% | 138 | 13% | (10) | 5 | 62% | 17 | 39% | 413 | 38% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 2% | 18 | 2% | (X) tanegység elvégzése során nincsen mód (tanár)választásra | 0 | 0% | 2 | 5% | 90 | 8% |
| Milyen egyéb észrevétele, javaslata, megjegyzése van? Ha az előzőekben feltett kérdésekre adott válaszát indokolni szeretné, kérjük, itt tegye meg! | A gyakorlati oktatást mindenképpen ajánlanám (a Tanárnőnél), hiszen számomra ez segítette a legtöbbet. Az előadások nagy részén nem vettem részt, így arról hasonlót nem tudok mondani.
A számonkérést irreálisan nehéznek tartottam, úgy tűnt, mintha direkt olyan komplex kérdések kerülnének bele, hogy ne sikerüljön a kurzus elvégzése. | Minden elismerésem Rácz Krisztina tanárnőé. Mikor bekerültem az egyetemre a víz képleténél nem tudtam többet kémiából, és most nála fél év alatt megértettem a teljes középiskolás anyagot, nem találkoztam még olyan oktatóval se középiskolában se eddig az egyetemen, se korábban tehetséggondozó táborokban, vagy bárhol, aki ennyire érthetően magyarázott volna. A legjobb az lenne, ha az általános kémiát is ő tartaná. |
|
Publikálás A többoktatós kurzusok OMHV-értékelése nem publikálható.
Az OMHV-értékelés szabályait elolvashatja a GyIK-ban.
|
|