 |
| Ciklus: | 2011-2012-1 | | Kurzusszervező: | TTK, kb1c2k02/1 | | Mintaegység: | TTK, kb1c2k02, Kémiai felzárkóztató kritériumtárgy | | Értékelés: | Nem publikus | | Kurzus: | TTK, kb1c2k02/1, Kémiai felzárkóztató kritériumtárgy | | Oktató: | Dénesné Rácz Krisztina Dr. Zsély István Gyula Dr. |
| Értékelés kelte: | 2012-02-06 21:42 |
| Mennyire tartották magukat az oktatók az órák időkereteihez? (Órakezdés, óra befejezés) | | Mindig időben ott volt a Tanárnő az órákon. | | Rendszeresen pontosan a megszabott időben kezdődtek és fejeződtek be az órák | | Pontosan tartották magukat az időkerethez | | Többnyire pontosan kezdődtek és fejeződtek be az órák. | | Pontos volt a kezdés. | | Teljes mértékben. | | Teljes mértékben. | | mindig | | Rendszerint tartották magukat hozzá. |
| | | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | | Mennyire voltak interaktívak a foglalkozások? | 12 | 100% | 4 | 3,33 | 0,47 | 3,41 | 0,61 | 3,42 | 0,8 | | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | | (4) teljes mértékben | 4 | 33% | 21 | 48% | 652 | 59% | | (3) jórészt | 8 | 67% | 20 | 45% | 278 | 25% | | (2) kevéssé | 0 | 0% | 3 | 7% | 130 | 12% | | (1) egyáltalán nem | 0 | 0% | 0 | 0% | 30 | 3% | | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 11 | 1% |
| | Mennyire volt követhető a gyakorlat? | | 100% | | 100%-ban | | teljes mértékben követhető volt,még azok számára is,akik alapok nélkül érkeztek az órára | | Teljes mértékben | | Teljes mértékben. Amennyiben pedig valaki elakadt, a tanárnő készségesen segített neki. | | Követhető volt, csak kevés volt a gyakorlófeladat. | | Teljes mértékben követhető volt. | | Nagyjából követhető volt. | | nagyából | | Tanárnő érthetően és világosan elmagyarázta az anyagot, a közös gyakorlás nagyon sokat segített. |
| | A kurzuson végzett oktatói munka mennyire járult hozzá a kurzus követelményeinek teljesítéséhez? | | nagy részt | | 100%ban | | teljes mértékben hozzájárult | | A gyakorlat nagy mértékben hozzájárult | | Nagy mértékben. Kiegészítő anyagok használatára elvétve volt csak szükség. | | Nem teljesen járult hozzá a sikerességhez. | | Nagyon sokat segített az oktatók magyarázata. | | Teljes mértékben hozzájárult. | | sokban | | Teljes mértékben hozzájárult, szükséges volt. |
| | | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | | Mennyire voltak világosak a kurzus követelményei? | 12 | 100% | 4 | 3,83 | 0,37 | 3,75 | 0,43 | 3,62 | 0,62 | | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | | (4) teljes mértékben világosak voltak | 10 | 83% | 33 | 75% | 744 | 68% | | (3) világosak voltak | 2 | 17% | 11 | 25% | 288 | 26% | | (2) nem voltak világosak | 0 | 0% | 0 | 0% | 52 | 5% | | (1) egyáltalán nem voltak világosak volt | 0 | 0% | 0 | 0% | 9 | 1% | | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 8 | 1% |
| | | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | | Mennyire volt korrekt a tanári értékelés? | 12 | 100% | 4 | 3,75 | 0,43 | 3,8 | 0,4 | 3,57 | 0,72 | | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | | (4) teljes mértékben korrekt volt | 9 | 75% | 33 | 75% | 715 | 65% | | (3) jórészt korrekt volt | 3 | 25% | 8 | 18% | 253 | 23% | | (2) jórészt nem volt korrekt | 0 | 0% | 0 | 0% | 56 | 5% | | (1) egyáltalán nem volt korrekt | 0 | 0% | 0 | 0% | 29 | 3% | | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 2% | 21 | 2% | | (X) a kérdőív kitöltéséig nem volt számonkérés | 0 | 0% | 2 | 5% | 24 | 2% | | (Y) nem az oktatók végezték az értékelést | 0 | 0% | 0 | 0% | 3 | 0% |
| | | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | | Mennyire szolgált új ismeretekkel a kurzus? | 12 | 100% | 4 | 3,17 | 0,9 | 3,35 | 0,74 | 3,46 | 0,69 | | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | | (4) alapvetően új ismereteket nyújtott | 5 | 42% | 21 | 48% | 618 | 56% | | (3) sok újat lehetett megtudni | 5 | 42% | 17 | 39% | 371 | 34% | | (2) kevés új ismeretet nyújtott | 1 | 8% | 4 | 9% | 91 | 8% | | (1) nem nyújtott új ismereteket | 1 | 8% | 1 | 2% | 12 | 1% | | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 2% | 9 | 1% |
| | | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | | Mennyire segítette a kurzus a szakmai fejlődését? | 12 | 100% | 4 | 3,17 | 0,8 | 3,39 | 0,78 | 3,35 | 0,84 | | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | | (4) alapvető fontosságú volt a fejlődésben | 5 | 42% | 25 | 57% | 597 | 54% | | (3) sokat segített a fejlődésben | 4 | 33% | 11 | 25% | 310 | 28% | | (2) kevéssé segített fejlődésben | 3 | 25% | 8 | 18% | 128 | 12% | | (1) egyáltalán nem segített a fejlődésben | 0 | 0% | 0 | 0% | 44 | 4% | | (0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 13 | 1% | | (X) a kurzust nem szakos képzésben végeztem | 0 | 0% | 0 | 0% | 9 | 1% |
| | | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | | A kurzust ajánlanám hallgatótársaimnak (1 = semmiképpen ne válasszák, 10 = feltétlenül ezt válasszák) | 12 | 100% | 10 | 7,67 | 2,25 | 8,24 | 1,95 | 7,88 | 2,69 | | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 66 | 6% | | (2) | 0 | 0% | 0 | 0% | 16 | 1% | | (3) | 1 | 8% | 1 | 2% | 21 | 2% | | (4) | 0 | 0% | 1 | 2% | 19 | 2% | | (5) | 2 | 17% | 4 | 9% | 54 | 5% | | (6) | 0 | 0% | 1 | 2% | 46 | 4% | | (7) | 2 | 17% | 5 | 11% | 87 | 8% | | (8) | 2 | 17% | 8 | 18% | 133 | 12% | | (9) | 1 | 8% | 4 | 9% | 138 | 13% | | (10) | 4 | 33% | 17 | 39% | 413 | 38% | | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 2% | 18 | 2% | | (X) tanegység elvégzése során nincsen mód (tanár)választásra | 0 | 0% | 2 | 5% | 90 | 8% |
| | Milyen egyéb észrevétele, javaslata, megjegyzése van? Ha az előzőekben feltett kérdésekre adott válaszát indokolni szeretné, kérjük, itt tegye meg! | | Véleményem szerint ez a kurzus nagyon fontos azon tanulók számára,akiknek nem sikerült elsajátítaniuk bizonyos okok miatt gimnáziumi tanulmányaik alatt a megfelelő ismereteket amelyek az egyetemi tanulmányai során nélkülözhetetlenek a későbbiekben.Számomra leginkább az ismétlés terén segített sokat ez a kurzus,mert saját önerőmből nem foglalkoztam volna ennyit a kémia alapjainak elsajátításával. | | Dr. Dénesné Rácz Krisztina nagyban hozzájárult fejlődésünkhöz. Bármikor fordulhattunk hozzá, mindig készségesen rendelkezésünkre állt. Nagyon sokat segített a zárthelyi dolgozatokra való felkészülésben, rengeteg konzultációt tartott az évfolyamunknak (nem csak a csoportjának), akár kettőt is egy napon. Hozzáállása, közvetlensége és segítőkészsége példaértékű minden oktató számára. |
|
Publikálás A többoktatós kurzusok OMHV-értékelése nem publikálható.
Az OMHV-értékelés szabályait elolvashatja a GyIK-ban.
|
 |