|
Ciklus: | 2011-2012-2 | Kurzusszervező: | TTK, kb1c2k02/4 | Mintaegység: | TTK, kb1c2k02, Kémiai felzárkóztató kritériumtárgy | Értékelés: | Nem publikus | Kurzus: | TTK, kb1c2k02/4, Kémiai felzárkóztató kritériumtárgy | Oktató: | Dénesné Rácz Krisztina Dr. Zsély István Gyula Dr. |
Értékelés kelte: | 2012-07-06 19:15 |
Mennyire tartották magukat az oktatók az órák időkereteihez? (Órakezdés, óra befejezés) | Teljes mértékben. | abszolút pontosak | kevéssé | Tartották a kereteket. | pontos órakezdés, óra befejezés |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire voltak interaktívak a foglalkozások? | 9 | 100% | 4 | 3,89 | 0,31 | 3,77 | 0,62 | 3,41 | 0,86 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben | 8 | 89% | 26 | 87% | 1547 | 61% | (3) jórészt | 1 | 11% | 1 | 3% | 547 | 22% | (2) kevéssé | 0 | 0% | 3 | 10% | 301 | 12% | (1) egyáltalán nem | 0 | 0% | 0 | 0% | 105 | 4% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 37 | 1% |
| Mennyire volt követhető a gyakorlat? | Jól követhető volt! | jól követhető, érthető | nagyrészt | Teljes mértékben követhető volt. | teljes mértékben követhető volt |
| A kurzuson végzett oktatói munka mennyire járult hozzá a kurzus követelményeinek teljesítéséhez? | Nagymértékben hozzájárult. | teljes mértékben | kevéssé | Nagyon sokat segített!! | nagymértékben hozzájárult |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire voltak világosak a kurzus követelményei? | 9 | 100% | 4 | 3,89 | 0,31 | 3,97 | 0,18 | 3,64 | 0,63 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben világosak voltak | 8 | 89% | 29 | 97% | 1789 | 71% | (3) világosak voltak | 1 | 11% | 1 | 3% | 587 | 23% | (2) nem voltak világosak | 0 | 0% | 0 | 0% | 119 | 5% | (1) egyáltalán nem voltak világosak volt | 0 | 0% | 0 | 0% | 29 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 13 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire volt korrekt a tanári értékelés? | 9 | 100% | 4 | 3,89 | 0,31 | 3,93 | 0,25 | 3,58 | 0,68 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben korrekt volt | 8 | 89% | 27 | 90% | 1594 | 63% | (3) jórészt korrekt volt | 1 | 11% | 2 | 7% | 614 | 24% | (2) jórészt nem volt korrekt | 0 | 0% | 0 | 0% | 115 | 5% | (1) egyáltalán nem volt korrekt | 0 | 0% | 0 | 0% | 50 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 67 | 3% | (X) a kérdőív kitöltéséig nem volt számonkérés | 0 | 0% | 1 | 3% | 92 | 4% | (Y) nem az oktatók végezték az értékelést | 0 | 0% | 0 | 0% | 5 | 0% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire szolgált új ismeretekkel a kurzus? | 9 | 100% | 4 | 2,89 | 0,87 | 3,4 | 0,84 | 3,46 | 0,69 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvetően új ismereteket nyújtott | 3 | 33% | 19 | 63% | 1420 | 56% | (3) sok újat lehetett megtudni | 2 | 22% | 4 | 13% | 863 | 34% | (2) kevés új ismeretet nyújtott | 4 | 44% | 7 | 23% | 209 | 8% | (1) nem nyújtott új ismereteket | 0 | 0% | 0 | 0% | 29 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 16 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire segítette a kurzus a szakmai fejlődését? | 8 | 89% | 4 | 3,63 | 0,7 | 3,79 | 0,55 | 3,38 | 0,83 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvető fontosságú volt a fejlődésben | 6 | 67% | 25 | 83% | 1421 | 56% | (3) sokat segített a fejlődésben | 1 | 11% | 2 | 7% | 629 | 25% | (2) kevéssé segített fejlődésben | 1 | 11% | 2 | 7% | 344 | 14% | (1) egyáltalán nem segített a fejlődésben | 0 | 0% | 0 | 0% | 75 | 3% | (0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 59 | 2% | (X) a kurzust nem szakos képzésben végeztem | 1 | 11% | 1 | 3% | 9 | 0% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | A kurzust ajánlanám hallgatótársaimnak (1 = semmiképpen ne válasszák, 10 = feltétlenül ezt válasszák) | 8 | 89% | 10 | 9 | 1,8 | 8,25 | 2,5 | 8,04 | 2,58 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (1) | 0 | 0% | 1 | 3% | 124 | 5% | (2) | 0 | 0% | 0 | 0% | 28 | 1% | (3) | 0 | 0% | 0 | 0% | 40 | 2% | (4) | 0 | 0% | 2 | 7% | 54 | 2% | (5) | 1 | 11% | 3 | 10% | 113 | 4% | (6) | 0 | 0% | 0 | 0% | 102 | 4% | (7) | 1 | 11% | 3 | 10% | 201 | 8% | (8) | 0 | 0% | 1 | 3% | 281 | 11% | (9) | 0 | 0% | 2 | 7% | 281 | 11% | (10) | 6 | 67% | 16 | 53% | 1003 | 40% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 52 | 2% | (X) tanegység elvégzése során nincsen mód (tanár)választásra | 1 | 11% | 2 | 7% | 258 | 10% |
| Milyen egyéb észrevétele, javaslata, megjegyzése van? Ha az előzőekben feltett kérdésekre adott válaszát indokolni szeretné, kérjük, itt tegye meg! | Mindkét oktató végtelenül türelmes és kedves, mellettük bátran tesz fel kérdéseket az ember.+++ |
|
Publikálás A többoktatós kurzusok OMHV-értékelése nem publikálható.
Az OMHV-értékelés szabályait elolvashatja a GyIK-ban.
|
|