Egységes Tanulmányi Rendszer
Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda
Zsély István Gyula Dr.
Hallgatók Oktatók EPER etrM 
 Kilépés

Kurzusinformáció
Kurzusszervezők
Kurzusok
Hallgatói névsorok
InfoSheet kezelése
Kurzusmail küldése
Vizsgák meghirdetése
Vizsgalap kezelése
Vizsgamail küldése
Erasmus koordinátor
OMHV-értékelések
Mintaegységek
Kurzusszervezők
Kurzusok
Hallgatói névsorok
InfoSheet kezelése
Kurzusmail küldése
Vizsgamail küldése
Hirdetőtáblák
Fórum
Személykereső
E-mail küldése
Kurzusfórum
Dinamikus listák
Kurzuskínálat
Írásos tantervek
Dokumentumok
Szabályzatok
Tereminformáció
Szervezeti egységek
Telefonkönyv
Kérdőívek
Személyes adatok
Órarend
Adatlapok
OMHV-értékelés
 
Ciklus:2011-2012-2
Kurzusszervező:TTK, kv1c4fz6/4
Mintaegység:TTK, kv1c4fz6, Fizikai kémia labor (2)
Értékelés:Nem publikus
Kurzus:TTK, kv1c4fz6/4, Fizikai kémia labor (2)
TTK, kv1n4fz6/4, Fizikai kémia labor (2)
TTK, kv2n4p11/x4, Fizikai kémia labor (2)
Oktató:Riedel Miklós Dr.
Zsély István Gyula Dr.
Értékelés kelte:2012-07-06 19:09
Mennyire tartották magukat az oktatók az órák időkereteihez? (Órakezdés, óra befejezés)
Igen
Mindig
Teljes mértékben.
 #%Max.Átl.Szór.Minta
átl.
Minta
szór.
TTK
átl.
TTK
szór.
Mennyire voltak interaktívak a foglalkozások?788%43,710,73,420,883,410,86
Válasz#%Minta #Minta %TTK #TTK %
(4) teljes mértékben675%1365%154761%
(3) jórészt00%15%54722%
(2) kevéssé112%525%30112%
(1) egyáltalán nem00%00%1054%
(0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni112%15%371%
Mennyire volt követhető a gyakorlat?
Teljesen
Követhető.
Teljes mértékben.
A kurzuson végzett oktatói munka mennyire járult hozzá a kurzus követelményeinek teljesítéséhez?
Sokban, de oktatónként változó mértékben
Nagyon.
Nagymértékben.
 #%Max.Átl.Szór.Minta
átl.
Minta
szór.
TTK
átl.
TTK
szór.
Mennyire voltak világosak a kurzus követelményei?8100%4403,80,683,640,63
Válasz#%Minta #Minta %TTK #TTK %
(4) teljes mértékben világosak voltak8100%1890%178971%
(3) világosak voltak00%15%58723%
(2) nem voltak világosak00%00%1195%
(1) egyáltalán nem voltak világosak volt00%15%291%
(0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni00%00%131%
 #%Max.Átl.Szór.Minta
átl.
Minta
szór.
TTK
átl.
TTK
szór.
Mennyire volt korrekt a tanári értékelés?8100%43,750,663,350,793,580,68
Válasz#%Minta #Minta %TTK #TTK %
(4) teljes mértékben korrekt volt788%1155%159463%
(3) jórészt korrekt volt00%525%61424%
(2) jórészt nem volt korrekt112%420%1155%
(1) egyáltalán nem volt korrekt00%00%502%
(0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni00%00%673%
(X) a kérdőív kitöltéséig nem volt számonkérés00%00%924%
(Y) nem az oktatók végezték az értékelést00%00%50%
 #%Max.Átl.Szór.Minta
átl.
Minta
szór.
TTK
átl.
TTK
szór.
Mennyire szolgált új ismeretekkel a kurzus?8100%43,630,483,350,653,460,69
Válasz#%Minta #Minta %TTK #TTK %
(4) alapvetően új ismereteket nyújtott562%945%142056%
(3) sok újat lehetett megtudni338%945%86334%
(2) kevés új ismeretet nyújtott00%210%2098%
(1) nem nyújtott új ismereteket00%00%291%
(0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni00%00%161%
 #%Max.Átl.Szór.Minta
átl.
Minta
szór.
TTK
átl.
TTK
szór.
Mennyire segítette a kurzus a szakmai fejlődését?8100%43,750,433,370,743,380,83
Válasz#%Minta #Minta %TTK #TTK %
(4) alapvető fontosságú volt a fejlődésben675%1050%142156%
(3) sokat segített a fejlődésben225%630%62925%
(2) kevéssé segített fejlődésben00%315%34414%
(1) egyáltalán nem segített a fejlődésben00%00%753%
(0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni00%15%592%
(X) a kurzust nem szakos képzésben végeztem00%00%90%
 #%Max.Átl.Szór.Minta
átl.
Minta
szór.
TTK
átl.
TTK
szór.
A kurzust ajánlanám hallgatótársaimnak (1 = semmiképpen ne válasszák, 10 = feltétlenül ezt válasszák)675%107,833,396,883,18,042,58
Válasz#%Minta #Minta %TTK #TTK %
(1)112%210%1245%
(2)00%00%281%
(3)00%15%402%
(4)00%00%542%
(5)00%210%1134%
(6)112%210%1024%
(7)00%15%2018%
(8)00%210%28111%
(9)00%00%28111%
(10)450%630%100340%
(0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni112%210%522%
(X) tanegység elvégzése során nincsen mód (tanár)választásra112%210%25810%
Milyen egyéb észrevétele, javaslata, megjegyzése van? Ha az előzőekben feltett kérdésekre adott válaszát indokolni szeretné, kérjük, itt tegye meg!
A fizkém laborok hasznosabbak, mint a 2 félévnyi előadás. Azoknak az elmélete is a laborleírásban van először korrektül elmagyarázva

Új megjegyzés hozzáfűzése

Publikálás

A többoktatós kurzusok OMHV-értékelése nem publikálható.


Az OMHV-értékelés szabályait elolvashatja a GyIK-ban.


 
Kilépés