|
Ciklus: | 2011-2012-2 | Kurzusszervező: | TTK, kv1c4fz6/4 | Mintaegység: | TTK, kv1c4fz6, Fizikai kémia labor (2) | Értékelés: | Nem publikus | Kurzus: | TTK, kv1c4fz6/4, Fizikai kémia labor (2) TTK, kv1n4fz6/4, Fizikai kémia labor (2) TTK, kv2n4p11/x4, Fizikai kémia labor (2) | Oktató: | Riedel Miklós Dr. Zsély István Gyula Dr. |
Értékelés kelte: | 2012-07-06 19:09 |
Mennyire tartották magukat az oktatók az órák időkereteihez? (Órakezdés, óra befejezés) | Igen | Mindig | Teljes mértékben. |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire voltak interaktívak a foglalkozások? | 7 | 88% | 4 | 3,71 | 0,7 | 3,42 | 0,88 | 3,41 | 0,86 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben | 6 | 75% | 13 | 65% | 1547 | 61% | (3) jórészt | 0 | 0% | 1 | 5% | 547 | 22% | (2) kevéssé | 1 | 12% | 5 | 25% | 301 | 12% | (1) egyáltalán nem | 0 | 0% | 0 | 0% | 105 | 4% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 1 | 12% | 1 | 5% | 37 | 1% |
| Mennyire volt követhető a gyakorlat? | Teljesen | Követhető. | Teljes mértékben. |
| A kurzuson végzett oktatói munka mennyire járult hozzá a kurzus követelményeinek teljesítéséhez? | Sokban, de oktatónként változó mértékben | Nagyon. | Nagymértékben. |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire voltak világosak a kurzus követelményei? | 8 | 100% | 4 | 4 | 0 | 3,8 | 0,68 | 3,64 | 0,63 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben világosak voltak | 8 | 100% | 18 | 90% | 1789 | 71% | (3) világosak voltak | 0 | 0% | 1 | 5% | 587 | 23% | (2) nem voltak világosak | 0 | 0% | 0 | 0% | 119 | 5% | (1) egyáltalán nem voltak világosak volt | 0 | 0% | 1 | 5% | 29 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 13 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire volt korrekt a tanári értékelés? | 8 | 100% | 4 | 3,75 | 0,66 | 3,35 | 0,79 | 3,58 | 0,68 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben korrekt volt | 7 | 88% | 11 | 55% | 1594 | 63% | (3) jórészt korrekt volt | 0 | 0% | 5 | 25% | 614 | 24% | (2) jórészt nem volt korrekt | 1 | 12% | 4 | 20% | 115 | 5% | (1) egyáltalán nem volt korrekt | 0 | 0% | 0 | 0% | 50 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 67 | 3% | (X) a kérdőív kitöltéséig nem volt számonkérés | 0 | 0% | 0 | 0% | 92 | 4% | (Y) nem az oktatók végezték az értékelést | 0 | 0% | 0 | 0% | 5 | 0% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire szolgált új ismeretekkel a kurzus? | 8 | 100% | 4 | 3,63 | 0,48 | 3,35 | 0,65 | 3,46 | 0,69 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvetően új ismereteket nyújtott | 5 | 62% | 9 | 45% | 1420 | 56% | (3) sok újat lehetett megtudni | 3 | 38% | 9 | 45% | 863 | 34% | (2) kevés új ismeretet nyújtott | 0 | 0% | 2 | 10% | 209 | 8% | (1) nem nyújtott új ismereteket | 0 | 0% | 0 | 0% | 29 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 16 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire segítette a kurzus a szakmai fejlődését? | 8 | 100% | 4 | 3,75 | 0,43 | 3,37 | 0,74 | 3,38 | 0,83 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvető fontosságú volt a fejlődésben | 6 | 75% | 10 | 50% | 1421 | 56% | (3) sokat segített a fejlődésben | 2 | 25% | 6 | 30% | 629 | 25% | (2) kevéssé segített fejlődésben | 0 | 0% | 3 | 15% | 344 | 14% | (1) egyáltalán nem segített a fejlődésben | 0 | 0% | 0 | 0% | 75 | 3% | (0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni | 0 | 0% | 1 | 5% | 59 | 2% | (X) a kurzust nem szakos képzésben végeztem | 0 | 0% | 0 | 0% | 9 | 0% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | A kurzust ajánlanám hallgatótársaimnak (1 = semmiképpen ne válasszák, 10 = feltétlenül ezt válasszák) | 6 | 75% | 10 | 7,83 | 3,39 | 6,88 | 3,1 | 8,04 | 2,58 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (1) | 1 | 12% | 2 | 10% | 124 | 5% | (2) | 0 | 0% | 0 | 0% | 28 | 1% | (3) | 0 | 0% | 1 | 5% | 40 | 2% | (4) | 0 | 0% | 0 | 0% | 54 | 2% | (5) | 0 | 0% | 2 | 10% | 113 | 4% | (6) | 1 | 12% | 2 | 10% | 102 | 4% | (7) | 0 | 0% | 1 | 5% | 201 | 8% | (8) | 0 | 0% | 2 | 10% | 281 | 11% | (9) | 0 | 0% | 0 | 0% | 281 | 11% | (10) | 4 | 50% | 6 | 30% | 1003 | 40% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 1 | 12% | 2 | 10% | 52 | 2% | (X) tanegység elvégzése során nincsen mód (tanár)választásra | 1 | 12% | 2 | 10% | 258 | 10% |
| Milyen egyéb észrevétele, javaslata, megjegyzése van? Ha az előzőekben feltett kérdésekre adott válaszát indokolni szeretné, kérjük, itt tegye meg! | A fizkém laborok hasznosabbak, mint a 2 félévnyi előadás. Azoknak az elmélete is a laborleírásban van először korrektül elmagyarázva |
|
Publikálás A többoktatós kurzusok OMHV-értékelése nem publikálható.
Az OMHV-értékelés szabályait elolvashatja a GyIK-ban.
|
|