Egységes Tanulmányi Rendszer
Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda
Zsély István Gyula Dr.
Hallgatók Oktatók EPER etrM 
 Kilépés

Kurzusinformáció
Kurzusszervezők
Kurzusok
Hallgatói névsorok
InfoSheet kezelése
Kurzusmail küldése
Vizsgák meghirdetése
Vizsgalap kezelése
Vizsgamail küldése
Erasmus koordinátor
OMHV-értékelések
Mintaegységek
Kurzusszervezők
Kurzusok
Hallgatói névsorok
InfoSheet kezelése
Kurzusmail küldése
Vizsgamail küldése
Hirdetőtáblák
Fórum
Személykereső
E-mail küldése
Kurzusfórum
Dinamikus listák
Kurzuskínálat
Írásos tantervek
Dokumentumok
Szabályzatok
Tereminformáció
Szervezeti egységek
Telefonkönyv
Kérdőívek
Személyes adatok
Órarend
Adatlapok
OMHV-értékelés
 
Ciklus:2011-2012-2
Kurzusszervező:TTK, ka1c1006/1
Mintaegység:TTK, ka1c1006, Bevezetés a kémiába EA
Értékelés:Nem publikus
Kurzus:TTK, ka1c1006/1, Bevezetés a kémiába EA
TTK, ka1n1006/1, Bevezetés a kémiába EA
Oktató:Turányi Tamás Dr.
Zsély István Gyula Dr.
Értékelés kelte:2012-07-06 18:55
Mennyire tartották magukat az oktatók az órák időkereteihez? (Órakezdés, óra befejezés)
többnyire
Pontosak voltak.
teljes mértékben
Korrekt
pontosak voltak
eléggé
Teljesen, ha esetleg máshogy voltak a szünetek tartva, az előre le lett tisztázva.
teljesen
Jól
Teljes mértékben
Általában pontosak voltak
többnyire tartották
Tartották.
Általában pontosak voltak.
Teljes mértékben
Teljes mértékben tartották, nagyon precízek voltak, és mindig feltüntették a szünetek időpontját is.
Teljesen
Szinte mindig.
Zély István Gyula Dr. teljes mértékben tartotta magát hozzá. Turányi Tamás Dr. nagyrészt tartotta magát hozzá.
mindig betartották
Teljes mértékben tartották magukat az időkerethez.
Teljes mértékben.
Teljes mértékben.
mindig
Általában tartották.
Teljes mértékben
nagyjából
teljes mértékben.
Viszonylag pontosan.
mindig pontosak voltak
Tartották magukat.
betartották az időkeretet
Nagyon pontosak voltak.
Pontosak voltak.
mindig.
Teljes mértékben.
teljesen
Mennyire volt az oktatók előadása követhető?
3
Követhető volt.
teljsen követhető volt
Az egyiké követhető volt a másiké nem teljesen.
követhető volt
mondjuk
Jól követhető volt.
teljesen
Közepesen
Általában követhető volt.
Jól követhetőek voltak
jól követhető volt
Követhető volt.
Változó.
Értehtöen világosan magyaráztak ,érdekes óra volt
Teljesen követhető volt, különösen tetszettek a történelmi részek is, amik által még érthetőbb, követhetőbb, és érdekesebb volt.
Követhető volt.
Eléggé, azonban a számolásos rész (az általános kémiában) kissé nehezen követhető.
Követhető volt.
nagyrészt követhető volt
Nagyrészt követhető volt.
Követhető volt.
Teljes mértékben követhető volt.
nagy mértékben
Néha kicsit nehezen ugyan, de lehetett az előadásokat követni.
Jól követhető volt
Fizkém semennyire Áltkém többnyire
jól követhető volt.
Jól követhető volt.
teljes mértékben
Jórészt követhető volt.
követhető volt
Jól követhetők voltak.
Követhetők voltak.
nehezen követhető volt.
Követhető volt.
nehezen
A kurzuson végzett oktatói munka mennyire járult hozzá a kurzus követelményeinek teljesítéséhez?
?
Hozzájárult.
nagy mértékben
nagyrészt
alapvetően hozzájárult
lehetett volan részletezőbb és kevésbé gyors tempoju
Hozzájárult.
Jól
Nagyon sokban járult hozzá.
Teljes mértékben
nagyban hozzájárult
Hozzájárult, nagyon érthető volt, mindent teljesen elmagyaráztak az oktatók.
Maximálisan
Órára járás nélkül nehéz lenne elvégezni..
Jórészt
Nagyrészt hozzá járult.
nagyrészt
Teljes mértékben hozzájárult.
Teljes mértékben hozzájárult.
Teljes mértékben.
nagy mértékben
Kevés segítséget jelentett.
fizkém kevéssé áltkém közepesen
teljes mértékben hozzájárult.
Teljes mértékben.
nagyon sokban
teljes mértékben
Teljes mértékig.
Teljes mértékben hozzájárult.
segített.
Hozzájárult.
teljesen
 #%Max.Átl.Szór.Minta
átl.
Minta
szór.
TTK
átl.
TTK
szór.
Mennyire voltak világosak a kurzus követelményei?5598%43,650,553,650,553,480,72
Válasz#%Minta #Minta %TTK #TTK %
(4) teljes mértékben világosak voltak3868%3868%153359%
(3) világosak voltak1527%1527%77230%
(2) nem voltak világosak24%24%2118%
(1) egyáltalán nem voltak világosak00%00%422%
(0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni12%12%201%
 #%Max.Átl.Szór.Minta
átl.
Minta
szór.
TTK
átl.
TTK
szór.
Mennyire volt korrekt a tanári értékelés?4886%43,540,613,540,613,510,73
Válasz#%Minta #Minta %TTK #TTK %
(4) teljes mértékben korrekt volt2952%2952%133352%
(3) jórészt korrekt volt1629%1629%60223%
(2) jórészt nem volt korrekt35%35%1466%
(1) egyáltalán nem volt korrekt00%00%502%
(0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni24%24%994%
(X) a kérdőív kitöltéséig nem volt számonkérés611%611%34613%
(Y) nem az oktatók végezték az értékelést00%00%20%
 #%Max.Átl.Szór.Minta
átl.
Minta
szór.
TTK
átl.
TTK
szór.
Mennyire szolgált új ismeretekkel a kurzus?56100%43,540,533,540,533,540,64
Válasz#%Minta #Minta %TTK #TTK %
(4) alapvetően új ismereteket nyújtott3155%3155%157761%
(3) sok újat lehetett megtudni2443%2443%80131%
(2) kevés új ismeretet nyújtott12%12%1606%
(1) nem nyújtott új ismereteket00%00%181%
(0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni00%00%221%
 #%Max.Átl.Szór.Minta
átl.
Minta
szór.
TTK
átl.
TTK
szór.
Mennyire segítette a kurzus a szakmai fejlődését?5496%43,590,653,590,653,280,9
Válasz#%Minta #Minta %TTK #TTK %
(4) alapvető fontosságú volt a fejlődésben3664%3664%132051%
(3) sokat segített a fejlődésben1527%1527%61424%
(2) kevéssé segített fejlődésben24%24%40616%
(1) egyáltalán nem segített a fejlődésben12%12%1164%
(0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni12%12%713%
(X) a kurzust nem szakos képzésben végeztem12%12%512%
 #%Max.Átl.Szór.Minta
átl.
Minta
szór.
TTK
átl.
TTK
szór.
A kurzust ajánlanám hallgatótársaimnak (1 = semmiképpen ne válasszák, 10 = feltétlenül ezt válasszák)4580%108,22,068,22,067,562,64
Válasz#%Minta #Minta %TTK #TTK %
(1)00%00%1235%
(2)00%00%392%
(3)12%12%693%
(4)47%47%663%
(5)12%12%1175%
(6)35%35%1395%
(7)59%59%26410%
(8)47%47%32813%
(9)1018%1018%26910%
(10)1730%1730%70127%
(0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni24%24%462%
(X) tanegység elvégzése során nincsen mód (tanár)választásra916%916%41716%
Milyen egyéb észrevétele, javaslata, megjegyzése van? Ha az előzőekben feltett kérdésekre adott válaszát indokolni szeretné, kérjük, itt tegye meg!
Több vizsgaidőpont is lehetett volna.
Zsély tanár úr remek humorérzékkel rendelkezik igazán élvezetesek voltak az előadásai
Véleményem szerint - és szerintem sokan ugyanígy gondolnák ezt... - az első féléves kötelező kémia kritérium helyett sokkal logikusabb és hatásosabb lenne Turányi Tanárúr Általános kémiáját tanítani. Nekem rengeteg dolog most alapozódott meg, most értettem meg, amiket kritériumon "evidensnek" gondoltak, én mégsem értettem, csak hajtottam magam, hogy meglegyen. Megalapozni a kémiát ez a tárgy lenne a legjobb, főleg, hogy még jegyzete is van az interneten, ami ugyancsak nagyon összeszedett és érthető.
Ez a kurzus 2 részből áll: általános kémia és fizikai kémia, és a vizsgaidőpontban is ebből a két részből vizsgázunk. A vizsga írásbeli, és 2 óra van a 2 részre. A fizikai kémia részre 1, az általánosra pedig 2 óra kéne annak a hallgatónak szerintem, aki 2-nél jobb jegyet szeretne egy vizsgán elérni. Hozzáteszem, a Tanár Urak részéről korrekt, hogy ha az egyik részből szerez valaki egy jegyet, azt félreteszik 2 további vizsgaidőszakra, így hivatalosan megbukott az illető, de csak az egyik részből kell újra vizsgázni. Ugyanakkor ha valaki jó jegyet szeretne, annak a kevés idő miatt legalább 2-szer kell vizsgázni. Két javaslatom van. Egyik az, hogy a tárgyat szedjék szét 2 félévre, egyik része első, másik második félévben legyen meghirdetve. Másik javaslatom az, hogy ha ez nem történik meg, akkor a vizsga ne 2, hanem legalább 3 órás legyen.
Jaaaaajjj, nagyon nehéz.

Az értékeléshez fűzött oktatói, tanszékvezetői megjegyzések

1Turányi Tamás Dr.2012-07-07 18:41
"A vizsga írásbeli, és 2 óra van a 2 részre. A fizikai kémia részre 1, az általánosra pedig 2 óra kéne annak a hallgatónak szerintem"

Minden vizsgán végtelen időt hagytunk a feladatok kidolgozására, azaz megvártuk, amíg mindenki magától beadta és elment.

Új megjegyzés hozzáfűzése

Publikálás

A többoktatós kurzusok OMHV-értékelése nem publikálható.


Az OMHV-értékelés szabályait elolvashatja a GyIK-ban.


 
Kilépés