|
Ciklus: | 2011-2012-2 | Kurzusszervező: | TTK, ka1c1006/1 | Mintaegység: | TTK, ka1c1006, Bevezetés a kémiába EA | Értékelés: | Nem publikus | Kurzus: | TTK, ka1c1006/1, Bevezetés a kémiába EA TTK, ka1n1006/1, Bevezetés a kémiába EA | Oktató: | Turányi Tamás Dr. Zsély István Gyula Dr. |
Értékelés kelte: | 2012-07-06 18:55 |
Mennyire tartották magukat az oktatók az órák időkereteihez? (Órakezdés, óra befejezés) | többnyire | Pontosak voltak. | teljes mértékben | Korrekt | pontosak voltak | eléggé | Teljesen, ha esetleg máshogy voltak a szünetek tartva, az előre le lett tisztázva. | teljesen | Jól | Teljes mértékben | Általában pontosak voltak | többnyire tartották | Tartották. | Általában pontosak voltak. | Teljes mértékben | Teljes mértékben tartották, nagyon precízek voltak, és mindig feltüntették a szünetek időpontját is. | Teljesen | Szinte mindig. | Zély István Gyula Dr. teljes mértékben tartotta magát hozzá.
Turányi Tamás Dr. nagyrészt tartotta magát hozzá. | mindig betartották | Teljes mértékben tartották magukat az időkerethez. | Teljes mértékben. | Teljes mértékben. | mindig | Általában tartották. | Teljes mértékben | nagyjából | teljes mértékben. | Viszonylag pontosan. | mindig pontosak voltak | Tartották magukat. | betartották az időkeretet | Nagyon pontosak voltak. | Pontosak voltak. | mindig. | Teljes mértékben. | teljesen |
| Mennyire volt az oktatók előadása követhető? | 3 | Követhető volt. | teljsen követhető volt | Az egyiké követhető volt a másiké nem teljesen. | követhető volt | mondjuk | Jól követhető volt. | teljesen | Közepesen | Általában követhető volt. | Jól követhetőek voltak | jól követhető volt | Követhető volt. | Változó. | Értehtöen világosan magyaráztak ,érdekes óra volt | Teljesen követhető volt, különösen tetszettek a történelmi részek is, amik által még érthetőbb, követhetőbb, és érdekesebb volt. | Követhető volt. | Eléggé, azonban a számolásos rész (az általános kémiában) kissé nehezen követhető. | Követhető volt. | nagyrészt követhető volt | Nagyrészt követhető volt. | Követhető volt. | Teljes mértékben követhető volt. | nagy mértékben | Néha kicsit nehezen ugyan, de lehetett az előadásokat követni. | Jól követhető volt | Fizkém semennyire Áltkém többnyire | jól követhető volt. | Jól követhető volt. | teljes mértékben | Jórészt követhető volt. | követhető volt | Jól követhetők voltak. | Követhetők voltak. | nehezen követhető volt. | Követhető volt. | nehezen |
| A kurzuson végzett oktatói munka mennyire járult hozzá a kurzus követelményeinek teljesítéséhez? | ? | Hozzájárult. | nagy mértékben | nagyrészt | alapvetően hozzájárult | lehetett volan részletezőbb és kevésbé gyors tempoju | Hozzájárult. | Jól | Nagyon sokban járult hozzá. | Teljes mértékben | nagyban hozzájárult | Hozzájárult, nagyon érthető volt, mindent teljesen elmagyaráztak az oktatók. | Maximálisan | Órára járás nélkül nehéz lenne elvégezni.. | Jórészt | Nagyrészt hozzá járult. | nagyrészt | Teljes mértékben hozzájárult. | Teljes mértékben hozzájárult. | Teljes mértékben. | nagy mértékben | Kevés segítséget jelentett. | fizkém kevéssé áltkém közepesen | teljes mértékben hozzájárult. | Teljes mértékben. | nagyon sokban | teljes mértékben | Teljes mértékig. | Teljes mértékben hozzájárult. | segített. | Hozzájárult. | teljesen |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire voltak világosak a kurzus követelményei? | 55 | 98% | 4 | 3,65 | 0,55 | 3,65 | 0,55 | 3,48 | 0,72 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben világosak voltak | 38 | 68% | 38 | 68% | 1533 | 59% | (3) világosak voltak | 15 | 27% | 15 | 27% | 772 | 30% | (2) nem voltak világosak | 2 | 4% | 2 | 4% | 211 | 8% | (1) egyáltalán nem voltak világosak | 0 | 0% | 0 | 0% | 42 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 1 | 2% | 1 | 2% | 20 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire volt korrekt a tanári értékelés? | 48 | 86% | 4 | 3,54 | 0,61 | 3,54 | 0,61 | 3,51 | 0,73 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben korrekt volt | 29 | 52% | 29 | 52% | 1333 | 52% | (3) jórészt korrekt volt | 16 | 29% | 16 | 29% | 602 | 23% | (2) jórészt nem volt korrekt | 3 | 5% | 3 | 5% | 146 | 6% | (1) egyáltalán nem volt korrekt | 0 | 0% | 0 | 0% | 50 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 2 | 4% | 2 | 4% | 99 | 4% | (X) a kérdőív kitöltéséig nem volt számonkérés | 6 | 11% | 6 | 11% | 346 | 13% | (Y) nem az oktatók végezték az értékelést | 0 | 0% | 0 | 0% | 2 | 0% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire szolgált új ismeretekkel a kurzus? | 56 | 100% | 4 | 3,54 | 0,53 | 3,54 | 0,53 | 3,54 | 0,64 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvetően új ismereteket nyújtott | 31 | 55% | 31 | 55% | 1577 | 61% | (3) sok újat lehetett megtudni | 24 | 43% | 24 | 43% | 801 | 31% | (2) kevés új ismeretet nyújtott | 1 | 2% | 1 | 2% | 160 | 6% | (1) nem nyújtott új ismereteket | 0 | 0% | 0 | 0% | 18 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 22 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire segítette a kurzus a szakmai fejlődését? | 54 | 96% | 4 | 3,59 | 0,65 | 3,59 | 0,65 | 3,28 | 0,9 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvető fontosságú volt a fejlődésben | 36 | 64% | 36 | 64% | 1320 | 51% | (3) sokat segített a fejlődésben | 15 | 27% | 15 | 27% | 614 | 24% | (2) kevéssé segített fejlődésben | 2 | 4% | 2 | 4% | 406 | 16% | (1) egyáltalán nem segített a fejlődésben | 1 | 2% | 1 | 2% | 116 | 4% | (0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni | 1 | 2% | 1 | 2% | 71 | 3% | (X) a kurzust nem szakos képzésben végeztem | 1 | 2% | 1 | 2% | 51 | 2% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | A kurzust ajánlanám hallgatótársaimnak (1 = semmiképpen ne válasszák, 10 = feltétlenül ezt válasszák) | 45 | 80% | 10 | 8,2 | 2,06 | 8,2 | 2,06 | 7,56 | 2,64 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 123 | 5% | (2) | 0 | 0% | 0 | 0% | 39 | 2% | (3) | 1 | 2% | 1 | 2% | 69 | 3% | (4) | 4 | 7% | 4 | 7% | 66 | 3% | (5) | 1 | 2% | 1 | 2% | 117 | 5% | (6) | 3 | 5% | 3 | 5% | 139 | 5% | (7) | 5 | 9% | 5 | 9% | 264 | 10% | (8) | 4 | 7% | 4 | 7% | 328 | 13% | (9) | 10 | 18% | 10 | 18% | 269 | 10% | (10) | 17 | 30% | 17 | 30% | 701 | 27% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 2 | 4% | 2 | 4% | 46 | 2% | (X) tanegység elvégzése során nincsen mód (tanár)választásra | 9 | 16% | 9 | 16% | 417 | 16% |
| Milyen egyéb észrevétele, javaslata, megjegyzése van? Ha az előzőekben feltett kérdésekre adott válaszát indokolni szeretné, kérjük, itt tegye meg! | Több vizsgaidőpont is lehetett volna. | Zsély tanár úr remek humorérzékkel rendelkezik igazán élvezetesek voltak az előadásai | Véleményem szerint - és szerintem sokan ugyanígy gondolnák ezt... - az első féléves kötelező kémia kritérium helyett sokkal logikusabb és hatásosabb lenne Turányi Tanárúr Általános kémiáját tanítani. Nekem rengeteg dolog most alapozódott meg, most értettem meg, amiket kritériumon "evidensnek" gondoltak, én mégsem értettem, csak hajtottam magam, hogy meglegyen. Megalapozni a kémiát ez a tárgy lenne a legjobb, főleg, hogy még jegyzete is van az interneten, ami ugyancsak nagyon összeszedett és érthető. | Ez a kurzus 2 részből áll: általános kémia és fizikai kémia, és a vizsgaidőpontban is ebből a két részből vizsgázunk. A vizsga írásbeli, és 2 óra van a 2 részre. A fizikai kémia részre 1, az általánosra pedig 2 óra kéne annak a hallgatónak szerintem, aki 2-nél jobb jegyet szeretne egy vizsgán elérni. Hozzáteszem, a Tanár Urak részéről korrekt, hogy ha az egyik részből szerez valaki egy jegyet, azt félreteszik 2 további vizsgaidőszakra, így hivatalosan megbukott az illető, de csak az egyik részből kell újra vizsgázni. Ugyanakkor ha valaki jó jegyet szeretne, annak a kevés idő miatt legalább 2-szer kell vizsgázni. Két javaslatom van. Egyik az, hogy a tárgyat szedjék szét 2 félévre, egyik része első, másik második félévben legyen meghirdetve. Másik javaslatom az, hogy ha ez nem történik meg, akkor a vizsga ne 2, hanem legalább 3 órás legyen. | Jaaaaajjj, nagyon nehéz. |
|
Az értékeléshez fűzött oktatói, tanszékvezetői megjegyzések 1 | Turányi Tamás Dr. | 2012-07-07 18:41 | "A vizsga írásbeli, és 2 óra van a 2 részre. A fizikai kémia részre 1, az általánosra pedig 2 óra kéne annak a hallgatónak szerintem"
Minden vizsgán végtelen időt hagytunk a feladatok kidolgozására, azaz megvártuk, amíg mindenki magától beadta és elment.
|
|
Publikálás A többoktatós kurzusok OMHV-értékelése nem publikálható.
Az OMHV-értékelés szabályait elolvashatja a GyIK-ban.
|
|