|
Ciklus: | 2010-2011-1 | Kurzusszervező: | TTK, kb1c2k02/8 | Mintaegység: | TTK, kb1c2k02, Kémiai felzárkóztató kritériumtárgy | Értékelés: | Publikus | Kurzus: | TTK, kb1c2k02/8, Kémiai felzárkóztató kritériumtárgy | Oktató: | Zsély István Gyula Dr. |
Értékelés kelte: | 2011-02-07 19:53 |
| # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire tartotta magát az oktató az órák időkereteihez? (Órakezdés, óra befejezés) | 14 | 100% | 4 | 3,43 | 0,73 | 3,4 | 0,61 | 3,57 | 0,63 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) mindig | 8 | 57% | 35 | 47% | 2170 | 63% | (3) általában igen | 4 | 29% | 35 | 47% | 1054 | 31% | (2) általában nem | 2 | 14% | 5 | 7% | 158 | 5% | (1) soha | 0 | 0% | 0 | 0% | 34 | 1% | (0) nem tudom | 0 | 0% | 0 | 0% | 14 | 0% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire tartotta interaktívan a foglalkozásokat az oktató? | 14 | 100% | 4 | 3,57 | 0,49 | 3,31 | 0,77 | 3,27 | 0,89 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben | 8 | 57% | 34 | 45% | 1742 | 51% | (3) jórészt | 6 | 43% | 32 | 43% | 973 | 28% | (2) kevéssé | 0 | 0% | 5 | 7% | 491 | 14% | (1) egyáltalán nem | 0 | 0% | 3 | 4% | 176 | 5% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 1% | 48 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | A foglalkozásokon végzett oktatói munka mennyire járult hozzá a kurzus követelményeinek teljesítéséhez? | 14 | 100% | 4 | 3,71 | 0,45 | 3,45 | 0,71 | 3,47 | 0,8 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben hozzájárult | 10 | 71% | 40 | 53% | 2128 | 62% | (3) nagy segítséget jelentett | 4 | 29% | 24 | 32% | 794 | 23% | (2) kevés segítséget jelentett | 0 | 0% | 6 | 8% | 356 | 10% | (1) egyáltalán nem járult hozzá | 0 | 0% | 1 | 1% | 99 | 3% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 4 | 5% | 53 | 2% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire volt korrekt a tanári értékelés? | 13 | 93% | 4 | 3,38 | 0,84 | 3,47 | 0,7 | 3,64 | 0,69 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben korrekt volt | 7 | 50% | 38 | 51% | 2427 | 71% | (3) jórészt korrekt volt | 5 | 36% | 26 | 35% | 612 | 18% | (2) jórészt nem volt korrekt | 0 | 0% | 2 | 3% | 157 | 5% | (1) egyáltalán nem volt korrekt | 1 | 7% | 2 | 3% | 84 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 1 | 7% | 6 | 8% | 79 | 2% | (X) a kérdőív kitöltéséig nem volt számonkérés | 0 | 0% | 1 | 1% | 64 | 2% | (Y) nem az oktató végezte az értékelést | 0 | 0% | 0 | 0% | 7 | 0% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire szolgált új ismeretekkel a kurzus? | 14 | 100% | 4 | 3,07 | 0,7 | 2,92 | 0,79 | 3,46 | 0,73 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvetően új ismereteket nyújtott | 4 | 29% | 18 | 24% | 1968 | 57% | (3) sok újat lehetett megtudni | 7 | 50% | 32 | 43% | 1059 | 31% | (2) kevés új ismeretet nyújtott | 3 | 21% | 20 | 27% | 314 | 9% | (1) nem nyújtott új ismereteket | 0 | 0% | 2 | 3% | 54 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 3 | 4% | 35 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire segítette a kurzus a szakmai fejlődését? | 14 | 100% | 4 | 3,57 | 0,62 | 3,23 | 0,84 | 3,31 | 0,84 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvető fontosságú volt a fejlődésben | 9 | 64% | 33 | 44% | 1735 | 51% | (3) sokat segített a fejlődésben | 4 | 29% | 23 | 31% | 994 | 29% | (2) kevéssé segített fejlődésben | 1 | 7% | 13 | 17% | 474 | 14% | (1) egyáltalán nem segített a fejlődésben | 0 | 0% | 2 | 3% | 113 | 3% | (0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni | 0 | 0% | 3 | 4% | 84 | 2% | (X) a kurzust nem szakos képzésben végeztem | 0 | 0% | 1 | 1% | 30 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Az oktató a félév során elérhető volt az órák időpontján kívül is? (fogadóórában és/vagy e-mailen) | 12 | 86% | 4 | 3,75 | 0,43 | 3,83 | 0,42 | 3,66 | 0,66 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) elérhető volt | 9 | 64% | 49 | 65% | 2196 | 64% | (3) többnyire elérhető volt | 3 | 21% | 8 | 11% | 514 | 15% | (2) ritkán volt elérhető | 0 | 0% | 1 | 1% | 164 | 5% | (1) nem volt elérhető | 0 | 0% | 0 | 0% | 46 | 1% | (0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni | 2 | 14% | 17 | 23% | 510 | 15% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Kapcsolódott-e elérhető és megfelelő segédanyag a kurzusokhoz? | 14 | 100% | 4 | 3,79 | 0,77 | 3,92 | 0,44 | 3,5 | 0,9 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) segédanyag is elérhető volt, ami segítette a felkészülést | 13 | 93% | 68 | 91% | 2091 | 61% | (3) segédanyag is elérhető volt, de nem vagy alig segítette a felkészülést | 0 | 0% | 1 | 1% | 259 | 8% | (2) csak szakirodalom volt elérhető | 0 | 0% | 1 | 1% | 378 | 11% | (1) sem szakirodalom, sem segédanyag nem volt elérhető | 1 | 7% | 1 | 1% | 140 | 4% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 3 | 4% | 240 | 7% | (X) nem tartozott szakirodalom a kurzushoz | 0 | 0% | 1 | 1% | 322 | 9% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Ismertette-e a félév elején az oktató a tematikát, az elvárásokat és a számonkérés formáját? | 14 | 100% | 4 | 3,93 | 0,26 | 3,88 | 0,37 | 3,73 | 0,6 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben ismertette | 13 | 93% | 66 | 88% | 2672 | 78% | (3) nagyrészt ismertette | 1 | 7% | 7 | 9% | 530 | 15% | (2) kevéssé ismertette | 0 | 0% | 1 | 1% | 121 | 4% | (1) egyáltalán nem ismertette | 0 | 0% | 0 | 0% | 48 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 1% | 59 | 2% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Összességében a gyakorlatvezetőt milyen oktatónak tartja? | 14 | 100% | 5 | 4,57 | 0,49 | 4,49 | 0,78 | 4,27 | 0,99 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) kiváló | 8 | 57% | 44 | 59% | 1834 | 53% | (4) jó | 6 | 43% | 22 | 29% | 956 | 28% | (3) közepes | 0 | 0% | 4 | 5% | 380 | 11% | (2) elégséges | 0 | 0% | 1 | 1% | 146 | 4% | (1) elégtelen | 0 | 0% | 1 | 1% | 85 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 3 | 4% | 29 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán a gyakorlatvezető felkészültségét! | 14 | 100% | 5 | 5 | 0 | 4,84 | 0,44 | 4,68 | 0,72 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 14 | 100% | 63 | 84% | 2671 | 78% | (4) | 0 | 0% | 8 | 11% | 491 | 14% | (3) | 0 | 0% | 2 | 3% | 150 | 4% | (2) | 0 | 0% | 0 | 0% | 58 | 2% | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 31 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 2 | 3% | 29 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlat mennyire kapcsolódott az előadáshoz! | 14 | 100% | 5 | 4,86 | 0,52 | 4,7 | 0,63 | 4,5 | 0,94 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 13 | 93% | 57 | 76% | 1948 | 57% | (4) | 0 | 0% | 11 | 15% | 437 | 13% | (3) | 1 | 7% | 4 | 5% | 190 | 6% | (2) | 0 | 0% | 1 | 1% | 77 | 2% | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 76 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 2 | 3% | 121 | 4% | (X) nem tartozott előadás a gyakorlathoz | 0 | 0% | 0 | 0% | 581 | 17% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlatvezető mennyire törekedett a hallgatók aktivizálására! | 14 | 100% | 5 | 5 | 0 | 4,57 | 0,86 | 4,21 | 1,13 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 14 | 100% | 55 | 73% | 1933 | 56% | (4) | 0 | 0% | 10 | 13% | 692 | 20% | (3) | 0 | 0% | 6 | 8% | 410 | 12% | (2) | 0 | 0% | 2 | 3% | 197 | 6% | (1) | 0 | 0% | 1 | 1% | 143 | 4% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 1% | 55 | 2% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlat mennyire volt érdekes! | 14 | 100% | 5 | 3,93 | 0,7 | 4,04 | 0,9 | 4,09 | 1,13 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 3 | 21% | 28 | 37% | 1663 | 48% | (4) | 7 | 50% | 23 | 31% | 869 | 25% | (3) | 4 | 29% | 19 | 25% | 511 | 15% | (2) | 0 | 0% | 3 | 4% | 198 | 6% | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 152 | 4% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 2 | 3% | 37 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlatvezető mennyire körültekintően és világosan válaszolt az elhangzott kérdésekre! | 14 | 100% | 5 | 5 | 0 | 4,81 | 0,51 | 4,51 | 0,89 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 14 | 100% | 62 | 83% | 2336 | 68% | (4) | 0 | 0% | 9 | 12% | 603 | 18% | (3) | 0 | 0% | 1 | 1% | 267 | 8% | (2) | 0 | 0% | 1 | | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben hozzájárult | 10 | 71% | 40 | 53% | 2128 | 62% | (3) nagy segítséget jelentett | 4 | 29% | 24 | 32% | 794 | 23% | (2) kevés segítséget jelentett | 0 | 0% | 6 | 8% | 356 | 10% | (1) egyáltalán nem járult hozzá | 0 | 0% | 1 | 1% | 99 | 3% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 4 | 5% | 53 | 2% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire volt korrekt a tanári értékelés? | 13 | 93% | 4 | 3,38 | 0,84 | 3,47 | 0,7 | 3,64 | 0,69 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben korrekt volt | 7 | 50% | 38 | 51% | 2427 | 71% | (3) jórészt korrekt volt | 5 | 36% | 26 | 35% | 612 | 18% | (2) jórészt nem volt korrekt | 0 | 0% | 2 | 3% | 157 | 5% | (1) egyáltalán nem volt korrekt | 1 | 7% | 2 | 3% | 84 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 1 | 7% | 6 | 8% | 79 | 2% | (X) a kérdőív kitöltéséig nem volt számonkérés | 0 | 0% | 1 | 1% | 64 | 2% | (Y) nem az oktató végezte az értékelést | 0 | 0% | 0 | 0% | 7 | 0% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire szolgált új ismeretekkel a kurzus? | 14 | 100% | 4 | 3,07 | 0,7 | 2,92 | 0,79 | 3,46 | 0,73 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvetően új ismereteket nyújtott | 4 | 29% | 18 | 24% | 1968 | 57% | (3) sok újat lehetett megtudni | 7 | 50% | 32 | 43% | 1059 | 31% | (2) kevés új ismeretet nyújtott | 3 | 21% | 20 | 27% | 314 | 9% | (1) nem nyújtott új ismereteket | 0 | 0% | 2 | 3% | 54 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 3 | 4% | 35 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire segítette a kurzus a szakmai fejlődését? | 14 | 100% | 4 | 3,57 | 0,62 | 3,23 | 0,84 | 3,31 | 0,84 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvető fontosságú volt a fejlődésben | 9 | 64% | 33 | 44% | 1735 | 51% | (3) sokat segített a fejlődésben | 4 | 29% | 23 | 31% | 994 | 29% | (2) kevéssé segített fejlődésben | 1 | 7% | 13 | 17% | 474 | 14% | (1) egyáltalán nem segített a fejlődésben | 0 | 0% | 2 | 3% | 113 | 3% | (0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni | 0 | 0% | 3 | 4% | 84 | 2% | (X) a kurzust nem szakos képzésben végeztem | 0 | 0% | 1 | 1% | 30 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Az oktató a félév során elérhető volt az órák időpontján kívül is? (fogadóórában és/vagy e-mailen) | 12 | 86% | 4 | 3,75 | 0,43 | 3,83 | 0,42 | 3,66 | 0,66 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) elérhető volt | 9 | 64% | 49 | 65% | 2196 | 64% | (3) többnyire elérhető volt | 3 | 21% | 8 | 11% | 514 | 15% | (2) ritkán volt elérhető | 0 | 0% | 1 | 1% | 164 | 5% | (1) nem volt elérhető | 0 | 0% | 0 | 0% | 46 | 1% | (0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni | 2 | 14% | 17 | 23% | 510 | 15% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Kapcsolódott-e elérhető és megfelelő segédanyag a kurzusokhoz? | 14 | 100% | 4 | 3,79 | 0,77 | 3,92 | 0,44 | 3,5 | 0,9 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) segédanyag is elérhető volt, ami segítette a felkészülést | 13 | 93% | 68 | 91% | 2091 | 61% | (3) segédanyag is elérhető volt, de nem vagy alig segítette a felkészülést | 0 | 0% | 1 | 1% | 259 | 8% | (2) csak szakirodalom volt elérhető | 0 | 0% | 1 | 1% | 378 | 11% | (1) sem szakirodalom, sem segédanyag nem volt elérhető | 1 | 7% | 1 | 1% | 140 | 4% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 3 | 4% | 240 | 7% | (X) nem tartozott szakirodalom a kurzushoz | 0 | 0% | 1 | 1% | 322 | 9% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Ismertette-e a félév elején az oktató a tematikát, az elvárásokat és a számonkérés formáját? | 14 | 100% | 4 | 3,93 | 0,26 | 3,88 | 0,37 | 3,73 | 0,6 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben ismertette | 13 | 93% | 66 | 88% | 2672 | 78% | (3) nagyrészt ismertette | 1 | 7% | 7 | 9% | 530 | 15% | (2) kevéssé ismertette | 0 | 0% | 1 | 1% | 121 | 4% | (1) egyáltalán nem ismertette | 0 | 0% | 0 | 0% | 48 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 1% | 59 | 2% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Összességében a gyakorlatvezetőt milyen oktatónak tartja? | 14 | 100% | 5 | 4,57 | 0,49 | 4,49 | 0,78 | 4,27 | 0,99 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) kiváló | 8 | 57% | 44 | 59% | 1834 | 53% | (4) jó | 6 | 43% | 22 | 29% | 956 | 28% | (3) közepes | 0 | 0% | 4 | 5% | 380 | 11% | (2) elégséges | 0 | 0% | 1 | 1% | 146 | 4% | (1) elégtelen | 0 | 0% | 1 | 1% | 85 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 3 | 4% | 29 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán a gyakorlatvezető felkészültségét! | 14 | 100% | 5 | 5 | 0 | 4,84 | 0,44 | 4,68 | 0,72 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 14 | 100% | 63 | 84% | 2671 | 78% | (4) | 0 | 0% | 8 | 11% | 491 | 14% | (3) | 0 | 0% | 2 | 3% | 150 | 4% | (2) | 0 | 0% | 0 | 0% | 58 | 2% | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 31 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 2 | 3% | 29 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlat mennyire kapcsolódott az előadáshoz! | 14 | 100% | 5 | 4,86 | 0,52 | 4,7 | 0,63 | 4,5 | 0,94 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 13 | 93% | 57 | 76% | 1948 | 57% | (4) | 0 | 0% | 11 | 15% | 437 | 13% | (3) | 1 | 7% | 4 | 5% | 190 | 6% | (2) | 0 | 0% | 1 | 1% | 77 | 2% | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 76 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 2 | 3% | 121 | 4% | (X) nem tartozott előadás a gyakorlathoz | 0 | 0% | 0 | 0% | 581 | 17% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlatvezető mennyire törekedett a hallgatók aktivizálására! | 14 | 100% | 5 | 5 | 0 | 4,57 | 0,86 | 4,21 | 1,13 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 14 | 100% | 55 | 73% | 1933 | 56% | (4) | 0 | 0% | 10 | 13% | 692 | 20% | (3) | 0 | 0% | 6 | 8% | 410 | 12% | (2) | 0 | 0% | 2 | 3% | 197 | 6% | (1) | 0 | 0% | 1 | 1% | 143 | 4% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 1% | 55 | 2% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlat mennyire volt érdekes! | 14 | 100% | 5 | 3,93 | 0,7 | 4,04 | 0,9 | 4,09 | 1,13 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 3 | 21% | 28 | 37% | 1663 | 48% | (4) | 7 | 50% | 23 | 31% | 869 | 25% | (3) | 4 | 29% | 19 | 25% | 511 | 15% | (2) | 0 | 0% | 3 | 4% | 198 | 6% | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 152 | 4% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 2 | 3% | 37 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlatvezető mennyire körültekintően és világosan válaszolt az elhangzott kérdésekre! | 14 | 100% | 5 | 5 | 0 | 4,81 | 0,51 | 4,51 | 0,89 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 14 | 100% | 62 | 83% | 2336 | 68% | (4) | 0 | 0% | 9 | 12% | 603 | 18% | (3) | 0 | 0% | 1 | 1% | 267 | 8% | (2) | 0 | 0% | 1 | 1% | 96 | 3% | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 57 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 2 | 3% | 71 | 2% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlatvezető mennyire ismerte fel a hallgatók problémáit, és mennyire volt képes a különböző adottságú hallgatóknak segíteni! | 14 | 100% | 5 | 4,93 | 0,26 | 4,67 | 0,65 | 4,21 | 1,13 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 13 | 93% | 54 | 72% | 1864 | 54% | (4) | 1 | 7% | 13 | 17% | 669 | 20% | (3) | 0 | 0% | 4 | 5% | 390 | 11% | (2) | 0 | 0% | 1 | 1% | 169 | 5% | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 151 | 4% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 3 | 4% | 187 | 5% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | A kurzust és oktatóját ajánlanám hallgatótársaimnak. (1 = semmiképpen ne válasszák, 10 = feltétlenül ezt válasszák) | 14 | 100% | 10 | 9 | 1,36 | 8,47 | 2,08 | 8,32 | 2,33 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (10) | 8 | 57% | 36 | 48% | 1588 | 46% | (9) | 2 | 14% | 6 | 8% | 434 | 13% | (8) | 1 | 7% | 7 | 9% | 426 | 12% | (7) | 2 | 14% | 8 | 11% | 286 | 8% | (6) | 1 | 7% | 2 | 3% | 141 | 4% | (5) | 0 | 0% | 6 | 8% | 122 | 4% | (4) | 0 | 0% | 1 | 1% | 79 | 2% | (3) | 0 | 0% | 1 | 1% | 66 | 2% | (2) | 0 | 0% | 0 | 0% | 54 | 2% | (1) | 0 | 0% | 1 | 1% | 94 | 3% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 3 | 4% | 30 | 1% | (X) tanegység elvégzése során nincsen mód (tanár)választásra | 0 | 0% | 4 | 5% | 110 | 3% |
| Milyen egyéb észrevétele, javaslata, megjegyzése van? (publikálás esetén ez a kérdés nem fog szerepelni az értékelésben) | A tárgy teljesítésének feltétele, hogy a dolgozatot 70% fölött írják meg, ezt soknak tartom, főleg hogy a szeptemberi dolgozatnál sokan 70% alatt teljesítettek és mégis átengedték őket a tárgyból. | Nagyon türelmes, világosan magyarázó oktató, minden tiszteletem az övé! | Tetszett a gyakorlatban a padból történő válaszadás, kicsit a gimnáziumra emlékeztetett, de így volt egy kis izgalom az órában. |
|
Publikálás Ez az értékelés az ETR azonosítóval rendelkezők számára hozzáférhető.
Amennyiben a publikálást vissza szeretné vonni, kérjük, keresse a
RH Minőségbíztosítási Osztályt (tel.: 411-6500/1354, e-mail:
minbiztiroda@rekthiv.elte.hu)!
Az OMHV-értékelés szabályait elolvashatja a GyIK-ban.
|
|