|
Ciklus: | 2009-2010-1 | Kurzusszervező: | TTK, kv1n2ma3/3 | Mintaegység: | TTK, kv1c2ma3, Kémiai matematika gyak. | Értékelés: | Publikus | Kurzus: | TTK, kv1n2ma3/3, Kémiai matematika gyak. TTK, mv2n2031/d3, Kémiai matematika gyak. TTK, mvvn2km2/r3, Kémiai matematika gyak. | Oktató: | Zsély István Gyula Dr. |
Értékelés kelte: | 2010-02-04 21:46 |
| # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire tartotta magát az oktató az órák időkereteihez? (Órakezdés, óra befejezés) | 6 | 100% | 4 | 4 | 0 | 3,7 | 0,46 | 3,54 | 0,65 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) mindig | 6 | 100% | 23 | 70% | 2104 | 61% | (3) általában igen | 0 | 0% | 10 | 30% | 1084 | 32% | (2) általában nem | 0 | 0% | 0 | 0% | 182 | 5% | (1) soha | 0 | 0% | 0 | 0% | 40 | 1% | (0) nem tudom | 0 | 0% | 0 | 0% | 12 | 0% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire tartotta interaktívan a foglalkozásokat az oktató? | 6 | 100% | 4 | 3,67 | 0,47 | 3,12 | 0,98 | 3,24 | 0,9 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben | 4 | 67% | 15 | 45% | 1700 | 50% | (3) jórészt | 2 | 33% | 10 | 30% | 962 | 28% | (2) kevéssé | 0 | 0% | 5 | 15% | 546 | 16% | (1) egyáltalán nem | 0 | 0% | 3 | 9% | 169 | 5% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 45 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | A foglalkozásokon végzett oktatói munka mennyire járult hozzá a kurzus követelményeinek teljesítéséhez? | 6 | 100% | 4 | 3,83 | 0,37 | 3,03 | 0,98 | 3,45 | 0,81 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben hozzájárult | 5 | 83% | 13 | 39% | 2093 | 61% | (3) nagy segítséget jelentett | 1 | 17% | 10 | 30% | 802 | 23% | (2) kevés segítséget jelentett | 0 | 0% | 6 | 18% | 373 | 11% | (1) egyáltalán nem járult hozzá | 0 | 0% | 3 | 9% | 107 | 3% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 3% | 47 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire volt korrekt a tanári értékelés? | 6 | 100% | 4 | 3,83 | 0,37 | 3,31 | 0,68 | 3,63 | 0,7 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben korrekt volt | 5 | 83% | 14 | 42% | 2407 | 70% | (3) jórészt korrekt volt | 1 | 17% | 14 | 42% | 656 | 19% | (2) jórészt nem volt korrekt | 0 | 0% | 4 | 12% | 122 | 4% | (1) egyáltalán nem volt korrekt | 0 | 0% | 0 | 0% | 101 | 3% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 59 | 2% | (X) a kérdőív kitöltéséig nem volt számonkérés | 0 | 0% | 0 | 0% | 65 | 2% | (Y) nem az oktató végezte az értékelést | 0 | 0% | 1 | 3% | 12 | 0% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire szolgált új ismeretekkel a kurzus? | 6 | 100% | 4 | 3,5 | 0,5 | 3,75 | 0,43 | 3,44 | 0,74 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvetően új ismereteket nyújtott | 3 | 50% | 24 | 73% | 1918 | 56% | (3) sok újat lehetett megtudni | 3 | 50% | 8 | 24% | 1090 | 32% | (2) kevés új ismeretet nyújtott | 0 | 0% | 0 | 0% | 309 | 9% | (1) nem nyújtott új ismereteket | 0 | 0% | 0 | 0% | 68 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 3% | 37 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire segítette a kurzus a szakmai fejlődését? | 6 | 100% | 4 | 3,5 | 0,5 | 2,88 | 0,99 | 3,28 | 0,87 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvető fontosságú volt a fejlődésben | 3 | 50% | 11 | 33% | 1693 | 49% | (3) sokat segített a fejlődésben | 3 | 50% | 9 | 27% | 965 | 28% | (2) kevéssé segített fejlődésben | 0 | 0% | 9 | 27% | 497 | 15% | (1) egyáltalán nem segített a fejlődésben | 0 | 0% | 3 | 9% | 139 | 4% | (0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni | 0 | 0% | 1 | 3% | 84 | 2% | (X) a kurzust nem szakos képzésben végeztem | 0 | 0% | 0 | 0% | 44 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Az oktató a félév során elérhető volt az órák időpontján kívül is? (fogadóórában és/vagy e-mailen) | 6 | 100% | 4 | 3,83 | 0,37 | 3,7 | 0,59 | 3,67 | 0,66 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) elérhető volt | 5 | 83% | 23 | 70% | 2210 | 65% | (3) többnyire elérhető volt | 1 | 17% | 5 | 15% | 505 | 15% | (2) ritkán volt elérhető | 0 | 0% | 2 | 6% | 145 | 4% | (1) nem volt elérhető | 0 | 0% | 0 | 0% | 56 | 2% | (0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni | 0 | 0% | 3 | 9% | 506 | 15% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Kapcsolódott-e elérhető és megfelelő segédanyag a kurzusokhoz? | 5 | 83% | 4 | 4 | 0 | 3,34 | 0,8 | 3,51 | 0,91 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) segédanyag is elérhető volt, ami segítette a felkészülést | 5 | 83% | 15 | 45% | 2090 | 61% | (3) segédanyag is elérhető volt, de nem vagy alig segítette a felkészülést | 0 | 0% | 10 | 30% | 215 | 6% | (2) csak szakirodalom volt elérhető | 0 | 0% | 3 | 9% | 370 | 11% | (1) sem szakirodalom, sem segédanyag nem volt elérhető | 0 | 0% | 1 | 3% | 145 | 4% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 279 | 8% | (X) nem tartozott szakirodalom a kurzushoz | 1 | 17% | 4 | 12% | 323 | 9% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Ismertette-e a félév elején az oktató a tematikát, az elvárásokat és a számonkérés formáját? | 6 | 100% | 4 | 4 | 0 | 3,77 | 0,49 | 3,69 | 0,63 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben ismertette | 6 | 100% | 25 | 76% | 2572 | 75% | (3) nagyrészt ismertette | 0 | 0% | 5 | 15% | 587 | 17% | (2) kevéssé ismertette | 0 | 0% | 1 | 3% | 151 | 4% | (1) egyáltalán nem ismertette | 0 | 0% | 0 | 0% | 53 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 2 | 6% | 59 | 2% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Összességében a gyakorlatvezetőt milyen oktatónak tartja? | 6 | 100% | 5 | 5 | 0 | 3,61 | 1,32 | 4,26 | 0,99 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) kiváló | 6 | 100% | 13 | 39% | 1823 | 53% | (4) jó | 0 | 0% | 3 | 9% | 954 | 28% | (3) közepes | 0 | 0% | 11 | 33% | 391 | 11% | (2) elégséges | 0 | 0% | 3 | 9% | 143 | 4% | (1) elégtelen | 0 | 0% | 3 | 9% | 85 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 26 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán a gyakorlatvezető felkészültségét! | 6 | 100% | 5 | 5 | 0 | 4,21 | 1,04 | 4,68 | 0,74 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 6 | 100% | 19 | 58% | 2712 | 79% | (4) | 0 | 0% | 5 | 15% | 437 | 13% | (3) | 0 | 0% | 6 | 18% | 148 | 4% | (2) | 0 | 0% | 3 | 9% | 62 | 2% | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 38 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 25 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlat mennyire kapcsolódott az előadáshoz! | 6 | 100% | 5 | 4,83 | 0,37 | 4,44 | 0,86 | 4,52 | 0,89 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 5 | 83% | 21 | 64% | 1917 | 56% | (4) | 1 | 17% | 5 | 15% | 498 | 15% | (3) | 0 | 0% | 5 | 15% | 186 | 5% | (2) | 0 | 0% | 1 | 3% | 73 | 2% | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 55 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 3% | 129 | 4% | (X) nem tartozott előadás a gyakorlathoz | 0 | 0% | 0 | 0% | 564 | 16% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlatvezető mennyire törekedett a hallgatók aktivizálására! | 6 | 100% | 5 | 5 | 0 | 3,76 | 1,39 | 4,17 | 1,15 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 6 | 100% | 16 | 48% | 1896 | 55% | (4) | 0 | 0% | 3 | 9% | 657 | 19% | (3) | 0 | 0% | 7 | 21% | 451 | 13% | (2) | 0 | 0% | 4 | 12% | 205 | 6% | (1) | 0 | 0% | 3 | 9% | 150 | 4% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 63 | 2% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlat mennyire volt érdekes! | 6 | 100% | 5 | 4,67 | 0,47 | 3,41 | 1,48 | 4,05 | 1,17 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 4 | 67% | 10 | 30% | 1646 | 48% | (4) | 2 | 33% | 9 | 27% | 815 | 24% | (3) | 0 | 0% | 2 | 6% | 521 | 15% | (2) | 0 | 0% | 6 | 18% | 229 | 7% | (1) | 0 | 0% | 5 | 15% | 171 | 5% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 3% | 40 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlatvezető mennyire körültekintően és világosan válaszolt az elhangzott kérdésekre! | 6 | 100% | 5 | 5 | 0 | 3,85 | 1,26 | 4,48 | 0,92 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 6 | 100% | 15 | 45% | 2258 | 66% | (4) | 0 | 0% | 5 | 15% | 644 | 19% | (3) | 0 | 0% | 8 | 24% | 245 | 7% | (2) | 0 | 0% | |
Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben hozzájárult | 5 | 83% | 13 | 39% | 2093 | 61% | (3) nagy segítséget jelentett | 1 | 17% | 10 | 30% | 802 | 23% | (2) kevés segítséget jelentett | 0 | 0% | 6 | 18% | 373 | 11% | (1) egyáltalán nem járult hozzá | 0 | 0% | 3 | 9% | 107 | 3% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 3% | 47 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire volt korrekt a tanári értékelés? | 6 | 100% | 4 | 3,83 | 0,37 | 3,31 | 0,68 | 3,63 | 0,7 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben korrekt volt | 5 | 83% | 14 | 42% | 2407 | 70% | (3) jórészt korrekt volt | 1 | 17% | 14 | 42% | 656 | 19% | (2) jórészt nem volt korrekt | 0 | 0% | 4 | 12% | 122 | 4% | (1) egyáltalán nem volt korrekt | 0 | 0% | 0 | 0% | 101 | 3% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 59 | 2% | (X) a kérdőív kitöltéséig nem volt számonkérés | 0 | 0% | 0 | 0% | 65 | 2% | (Y) nem az oktató végezte az értékelést | 0 | 0% | 1 | 3% | 12 | 0% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire szolgált új ismeretekkel a kurzus? | 6 | 100% | 4 | 3,5 | 0,5 | 3,75 | 0,43 | 3,44 | 0,74 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvetően új ismereteket nyújtott | 3 | 50% | 24 | 73% | 1918 | 56% | (3) sok újat lehetett megtudni | 3 | 50% | 8 | 24% | 1090 | 32% | (2) kevés új ismeretet nyújtott | 0 | 0% | 0 | 0% | 309 | 9% | (1) nem nyújtott új ismereteket | 0 | 0% | 0 | 0% | 68 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 3% | 37 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Mennyire segítette a kurzus a szakmai fejlődését? | 6 | 100% | 4 | 3,5 | 0,5 | 2,88 | 0,99 | 3,28 | 0,87 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) alapvető fontosságú volt a fejlődésben | 3 | 50% | 11 | 33% | 1693 | 49% | (3) sokat segített a fejlődésben | 3 | 50% | 9 | 27% | 965 | 28% | (2) kevéssé segített fejlődésben | 0 | 0% | 9 | 27% | 497 | 15% | (1) egyáltalán nem segített a fejlődésben | 0 | 0% | 3 | 9% | 139 | 4% | (0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni | 0 | 0% | 1 | 3% | 84 | 2% | (X) a kurzust nem szakos képzésben végeztem | 0 | 0% | 0 | 0% | 44 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Az oktató a félév során elérhető volt az órák időpontján kívül is? (fogadóórában és/vagy e-mailen) | 6 | 100% | 4 | 3,83 | 0,37 | 3,7 | 0,59 | 3,67 | 0,66 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) elérhető volt | 5 | 83% | 23 | 70% | 2210 | 65% | (3) többnyire elérhető volt | 1 | 17% | 5 | 15% | 505 | 15% | (2) ritkán volt elérhető | 0 | 0% | 2 | 6% | 145 | 4% | (1) nem volt elérhető | 0 | 0% | 0 | 0% | 56 | 2% | (0) erre a kérdésre nem szeretnék válaszolni | 0 | 0% | 3 | 9% | 506 | 15% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Kapcsolódott-e elérhető és megfelelő segédanyag a kurzusokhoz? | 5 | 83% | 4 | 4 | 0 | 3,34 | 0,8 | 3,51 | 0,91 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) segédanyag is elérhető volt, ami segítette a felkészülést | 5 | 83% | 15 | 45% | 2090 | 61% | (3) segédanyag is elérhető volt, de nem vagy alig segítette a felkészülést | 0 | 0% | 10 | 30% | 215 | 6% | (2) csak szakirodalom volt elérhető | 0 | 0% | 3 | 9% | 370 | 11% | (1) sem szakirodalom, sem segédanyag nem volt elérhető | 0 | 0% | 1 | 3% | 145 | 4% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 279 | 8% | (X) nem tartozott szakirodalom a kurzushoz | 1 | 17% | 4 | 12% | 323 | 9% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Ismertette-e a félév elején az oktató a tematikát, az elvárásokat és a számonkérés formáját? | 6 | 100% | 4 | 4 | 0 | 3,77 | 0,49 | 3,69 | 0,63 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (4) teljes mértékben ismertette | 6 | 100% | 25 | 76% | 2572 | 75% | (3) nagyrészt ismertette | 0 | 0% | 5 | 15% | 587 | 17% | (2) kevéssé ismertette | 0 | 0% | 1 | 3% | 151 | 4% | (1) egyáltalán nem ismertette | 0 | 0% | 0 | 0% | 53 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 2 | 6% | 59 | 2% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Összességében a gyakorlatvezetőt milyen oktatónak tartja? | 6 | 100% | 5 | 5 | 0 | 3,61 | 1,32 | 4,26 | 0,99 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) kiváló | 6 | 100% | 13 | 39% | 1823 | 53% | (4) jó | 0 | 0% | 3 | 9% | 954 | 28% | (3) közepes | 0 | 0% | 11 | 33% | 391 | 11% | (2) elégséges | 0 | 0% | 3 | 9% | 143 | 4% | (1) elégtelen | 0 | 0% | 3 | 9% | 85 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 26 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán a gyakorlatvezető felkészültségét! | 6 | 100% | 5 | 5 | 0 | 4,21 | 1,04 | 4,68 | 0,74 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 6 | 100% | 19 | 58% | 2712 | 79% | (4) | 0 | 0% | 5 | 15% | 437 | 13% | (3) | 0 | 0% | 6 | 18% | 148 | 4% | (2) | 0 | 0% | 3 | 9% | 62 | 2% | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 38 | 1% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 25 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlat mennyire kapcsolódott az előadáshoz! | 6 | 100% | 5 | 4,83 | 0,37 | 4,44 | 0,86 | 4,52 | 0,89 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 5 | 83% | 21 | 64% | 1917 | 56% | (4) | 1 | 17% | 5 | 15% | 498 | 15% | (3) | 0 | 0% | 5 | 15% | 186 | 5% | (2) | 0 | 0% | 1 | 3% | 73 | 2% | (1) | 0 | 0% | 0 | 0% | 55 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 3% | 129 | 4% | (X) nem tartozott előadás a gyakorlathoz | 0 | 0% | 0 | 0% | 564 | 16% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlatvezető mennyire törekedett a hallgatók aktivizálására! | 6 | 100% | 5 | 5 | 0 | 3,76 | 1,39 | 4,17 | 1,15 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 6 | 100% | 16 | 48% | 1896 | 55% | (4) | 0 | 0% | 3 | 9% | 657 | 19% | (3) | 0 | 0% | 7 | 21% | 451 | 13% | (2) | 0 | 0% | 4 | 12% | 205 | 6% | (1) | 0 | 0% | 3 | 9% | 150 | 4% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 63 | 2% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlat mennyire volt érdekes! | 6 | 100% | 5 | 4,67 | 0,47 | 3,41 | 1,48 | 4,05 | 1,17 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 4 | 67% | 10 | 30% | 1646 | 48% | (4) | 2 | 33% | 9 | 27% | 815 | 24% | (3) | 0 | 0% | 2 | 6% | 521 | 15% | (2) | 0 | 0% | 6 | 18% | 229 | 7% | (1) | 0 | 0% | 5 | 15% | 171 | 5% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 1 | 3% | 40 | 1% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlatvezető mennyire körültekintően és világosan válaszolt az elhangzott kérdésekre! | 6 | 100% | 5 | 5 | 0 | 3,85 | 1,26 | 4,48 | 0,92 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 6 | 100% | 15 | 45% | 2258 | 66% | (4) | 0 | 0% | 5 | 15% | 644 | 19% | (3) | 0 | 0% | 8 | 24% | 245 | 7% | (2) | 0 | 0% | 3 | 9% | 111 | 3% | (1) | 0 | 0% | 2 | 6% | 70 | 2% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 94 | 3% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | Értékelje ötfokozatú skálán, hogy a gyakorlatvezető mennyire ismerte fel a hallgatók problémáit, és mennyire volt képes a különböző adottságú hallgatóknak segíteni! | 5 | 83% | 5 | 5 | 0 | 3,47 | 1,54 | 4,16 | 1,17 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (5) | 5 | 83% | 13 | 39% | 1788 | 52% | (4) | 0 | 0% | 4 | 12% | 663 | 19% | (3) | 0 | 0% | 6 | 18% | 400 | 12% | (2) | 0 | 0% | 3 | 9% | 183 | 5% | (1) | 0 | 0% | 6 | 18% | 174 | 5% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 1 | 17% | 1 | 3% | 214 | 6% |
| | # | % | Max. | Átl. | Szór. | Minta átl. | Minta szór. | TTK átl. | TTK szór. | A kurzust és oktatóját ajánlanám hallgatótársaimnak. (1 = semmiképpen ne válasszák, 10 = feltétlenül ezt válasszák) | 6 | 100% | 10 | 10 | 0 | 6,33 | 3,38 | 8,27 | 2,4 | Válasz | # | % | Minta # | Minta % | TTK # | TTK % | (10) | 6 | 100% | 13 | 39% | 1572 | 46% | (9) | 0 | 0% | 0 | 0% | 400 | 12% | (8) | 0 | 0% | 1 | 3% | 433 | 13% | (7) | 0 | 0% | 2 | 6% | 258 | 8% | (6) | 0 | 0% | 2 | 6% | 129 | 4% | (5) | 0 | 0% | 4 | 12% | 120 | 4% | (4) | 0 | 0% | 1 | 3% | 74 | 2% | (3) | 0 | 0% | 4 | 12% | 101 | 3% | (2) | 0 | 0% | 3 | 9% | 61 | 2% | (1) | 0 | 0% | 3 | 9% | 91 | 3% | (0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni | 0 | 0% | 0 | 0% | 30 | 1% | (X) tanegység elvégzése során nincsen mód (tanár)választásra | 0 | 0% | 0 | 0% | 153 | 4% |
| Milyen egyéb észrevétele, javaslata, megjegyzése van? (publikálás esetén ez a kérdés nem fog szerepelni az értékelésben) | Tanár úr külön konzultációkat tartott, a gyengébben teljesítő hallgatókat mindig aktivizálta, sokat foglalkozott, hogy minél többen sikeresen teljesítsék ezt a gyakorlatot. |
|
Publikálás Ez az értékelés az ETR azonosítóval rendelkezők számára hozzáférhető.
Amennyiben a publikálást vissza szeretné vonni, kérjük, keresse a
RH Minőségbíztosítási Osztályt (tel.: 411-6500/1354, e-mail:
minbiztiroda@rekthiv.elte.hu)!
Az OMHV-értékelés szabályait elolvashatja a GyIK-ban.
|
|
|